Slaapkamer klaar………..

oktober 2010
Klik op de afbeelding om de link te volgen Voortaan de dinsdagen vrij en afgelopen dinsdag meteen maar gebruikt om eindelijk eens mijn slaapkamer af te maken. Alle ingrediënten had ik in huis dus ik kon lekker aan de slag, had de wekker gezet om goed op tijd te kunnen beginnen.
Allereerst een paar stopcontacten er bij maken, wel gewoon met verlengingen, mijn kunde gaat nog niet zo ver dat ik ook draden kan trekken en dat soort dingen. Alles netjes weggewerkt met kabelgootjes en drie lichtpunten in mijn slaapkamer er bij dus.
Het ziet er mooi uit, daarna alles stofzuigen, het bed neerzetten, opmaken, de televisie verplaatsen. Het kastje dat ik zelf geverfd had in delen naar boven sjouwen, valt nog niet mee maar lukt en daarna de diverse laatjes inrichten voor sieraden, ondergoed en sokken. En natuurlijk mijn knuffelhond 😉 krijgt ook een plaatsje op het bed.
Nog even naar Karwei geweest omdat ik nog één stopcontact te kort kwam en om een uur of zeven ben ik weer klaar. Ik bel mijn wandelafspraak af, heb al genoeg bewogen vandaag en ga even lekker op mijn bed liggen en alles op mij in laten werken, het voelt goed aan en ziet er leuk uit. Alleen alles nog aankleden, een vloerkleedje nog, een leuke poster of eigengemaakte foto laten uitvergroten, wat frutsels, niet te veel en een paar leuke lampjes. En als bruin het kan trekken een andere televisie, een plat model zal ik maar zeggen, hoewel deze die ik heb het nog prima doet dus geen prioriteit. Daar zal ik nog een keer voor op pad moeten maar haast heeft het niet. Ik slaap ’s avonds voor het eerst in mijn nieuwe slaapkamer en het bevalt met prima, ben er best een beetje trots op dat ik het toch maar weel allemaal zelf tussendoor gedaan heb.
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

