Feestje…….

oktober 2010
 Gisterenavond had ik een feest, de eigenaresse van het café waar ik 17 jaar schoongemaakt heb werd 50 jaar en ik was ook uitgenodigd. Het was enorm druk op mijn weg, heel wat spanningen op mijn werk en ik had ook nog eens overgewerkt dus laat thuis en gauw even bij Appie een pizza gehaald en een toetje.
Mijn schoonzusje kwam de fiets inleveren, vandaag zijn ze weer naar Australië vertrokken, ze gaf me een doos bonbons voor het gebruik er van, heel lief van haar. Toen nog eten en dat ging snel tussen de bedrijven door want ik had voor de verjaardag een fotoboek gemaakt dat nog niet klaar was dus via printscreen “even” afdrukjes maken van het boek zodat ze tenminste wist wat ze kon verwachten.
Op de klok kijkend zag ik dat ik nog een half uurtje even op de bank kon gaan liggen, dan douchen, optutten en naar het feest. Maar mijn lichaam riep me even terug, ik lag nog maar net of ik werd kotsmisselijk en lag opeens met een teiltje naast me op de bank. Veel te snel tussendoor zitten eten natuurlijk, meteen een toetje er achteraan, kan ik toch al slecht tegen, waarom doet een mens ook zo eigenlijk.
Maar goed betaalde zelf de rekening, toch maar naar het feest gegaan maar in plaats van gezellig meedoen met een biertje zat ik aan de spa blauw een beetje aan de kant alles aan te kijken. Want leuk was het feest wel, veel mensen, veel grappen over haar 50e verjaardag zoals brieven voor het verzorgingstehuis, een oranje rollator(ze is namelijk een oranjegek) en nog meer originele en grappige cadeaus voor de jarige.
Jammer dat ik me zo beroerd voelde, om een uur of 11 voelde ik weer dat ik weer niet lekker werd en ben maar naar huis gegaan en mijn bed ingedoken. Wie niet horen wil moet maar voelen zei mijn moeder altijd, die me tussen haakjes nooit sloeg haha, en zo is het wel. Moet gewoon meer rust voor mezelf creëren anders gaat het gewoon een keer helemaal goed fout met me.
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

