“ORANGE” (Vegetables, Fruit, Flowers, Leaves, Clothing,…)

oktober 2010
Het foto thema van deze week Oranje
Ja daar kan ik wel boeken mee vullen met Oranjefoto’s dus. Heb jaren in een café schoongemaakt waarvan de eigenaresse helemaal gek is van Oranje en dus van het Oranje elftal en wanneer het Nederlands elftal dan ook speelt ben ik daar te vinden maar voorwaarde is wel dat je “iets” oranjes aantrekt maakt niet uit wat dus toen ik in een kringloopwinkel deze schoentjes zag kocht ik ze, een beetje aan de krappe kant maar ja je moet wat over hebben voor de goede zaak. Voor haar zijn een paar schoentjes echt te weinig, zij dost zich voor iedere wedstrijd helemaal uit dus daar heb ik ook nog maar even een foto van bijgedaan. Het hele café is dan ook letterlijk ingepakt in het oranje en versiert met soms de walgelijkste oranjeversieringen die het weer leuk maken door het de grote hoeveelheid. En zij is altijd blij als ze weer een nieuwe oranje versiering gescoord heeft. Ach er zijn ergere verslavingen zal ik maar zeggen en het is gewoon een heel leuk mens.
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

