Zij mag blijven

Ik hoorde dat er opnieuw ontslagen komen bij KPN en daar zullen ze daar niet blij mee zijn ekpnn dat is een understatement.
Helaas maar het zal ook wel gewoon doorgaan want zelfs van de vakbond begreep ik dat ook zij daar niets meer aan konden doen.

Maar ik wil wel een pleidooi houden voor de mevrouw die ik deze week aan de telefoon had, zij moet echt blijven, een parel voor het bedrijf in mijn ogen dan.

Ik kreeg een berichtje dat mijn mailbox vol zat en ik geen mails e.d. meer kon ontvangen.
Nu weet ik dat ze ergens mails opslaan en dat je die mailbox zo nu en dan kan legen.
Dus ik ging naar mijn KPN en inderdaad daar stond “mailbox legen”.
Alleen dan ga ik weer twijfelen, ben ik dan niet al mijn mailtjes kwijt die in mijn inbox staan dus ik dacht even bellen voor alle zekerheid, gratis nummer dus geen probleem.

Binnen 1 minuut doorverbonden en een geweldig leuke mevrouw die me vertelt dat ik het inderdaad goed had gedaan en gewoon op “mailbox legen” kon klikken.
Nu was het me nog steeds niet gelukt om mijn KPN mails op mijn tablet binnen te krijgen dus ik dacht, even het ijzer smeden als het heet is en vroeg “hoe kan ik dat toevoegen”.

Via een menu loosde ze me zo naar het toevoegen van mijn KPN mails en het werkte, helemaal blij was ik er mee.
Deze dame moet blijven, klantvriendelijk, niet neerbuigend, gewoon een leuk mens, ik duim voor haar dat ze haar bij de ontslagronde overslaan.

En het is zo makkelijk dat ik nu al mijn mails even kan lezen op mijn tablet zonder mijn computer aan te hoeven zetten.
Ik hoor veel mensen met problemen met KPN en ik ga het meteen afkloppen maar ik heb vanaf het begin van mijn internet KPN en in al de 18 jaren dat ik voor de krant werk heb ik altijd op tijd mijn stukken voor de krant door kunnen sturen zonder problemen en dat vind ik ook best wat waard en mag wel eens gezegd worden.

 

8 gedachten over “Zij mag blijven

  1. Ja, gelukkig zitten er ook nog regelmatig klantvriendelijke mensen achter een callcenter 🙂 Zelf heb ik geen kpn, maar mijn zus wel, die heeft ook nog nooit problemen gehad, behalve de laatste tijd. Haar internet ligt er om de klip klap uit, dat is wel balen.

  2. Fijn dat je snel en duidelijk antwoord kreeg. Ik heb ook jaren KPN gehad. Nu Telfort. Maar achteraf komen er zoveel extra kosten bij dat ik misschien wel weer terugga naar KPN, was ook altijd tevreden! Mag inderdaad wel eens gezegd worden 🙂

  3. En hier nog een tevreden klant van KPN ,ik denk trouwens dat men bij de internetservice niet teveel mensen kan missen! Eigenlijk te gek dat we tegenwoordig bijna omvallen als we eens met klantvriendelijk mensen te maken krijgen!

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s