Wonderkind Puck

Vanavond heb ik de uitzending gezien op de VPRO over het 15 jarige wonderkind Puck op het gebied van ICT.
Als hij aan het woord is snap ik er na drie zinnen al niets meer van maar ik vind het razend knap wat hij allemaal kan, weet en en produceert.
http://www.vpro.nl/lees/gids/dagtips/2014/40/maandag.html
Het zijn wel mijn favoriete programma’s moet ik zeggen dit soort programma’s waar ik ook nog wat van kan opsteken al was het in dit geval niet zo heel veel.
Net zoals op zondagavond van Kunststof TV tot Kunstuur, de mooie en leerzame serie momenteel over de landen in Zuid Afrika. Of zoals gisteren een programma over geheugentraining en gewoon hoe werkt een geheugen, wat is er wel en niet goed voor.
Eigenlijk van alle programma’s waar ik wat van kan leren of waarvan ik een stukje verder kijk dan mijn neus lang is.
Ik hoop echt dat ik die interesse altijd zal houden, dat zijn de programma’s waar ik gewoon echt voor ga zitten. Ik merk wel zoals op zondagavond er een aantal van die programma’s achter elkaar zijn dat op een gegeven moment de aandacht ook wel weer eens verflauwt.
Net zoals vroeger op school als je een aantal uren na elkaar les heb dan verdwijnt op een of andere manier de concentratie.
De nannyMarriedwithdchildrenAls compensatie mag ik soms ook ongegeneerd naar van die domme series kijken zoals The Nanny, dat was destijds echt mijn favoriet en ook Married with children.  Echt heerlijk, hou van die absurde figuren en het houdt de boel een beetje in evenwicht.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

Een reactie op Wonderkind Puck

  1. kakel zegt:

    Ik kijk werkelijk geen meter tv. Wel een nieuws, maar daarna gaat-ie meestal uit. In het weekend kijken we meestal een film. Sinds Roos een abonnement op Netflix heeft, zitten we niet meer zonder. Friends vind ik tot op heden nog de leukste serie. Volgens mij wordt-ie zelfs weer herhaald.

Geef een reactie

