Weer bij de mensen………

kouddddddddNa een weekje te beroerd om iets te doen, hoofdpijn en paracetamols, koud, warm, niet ziek genoeg om op bed te gaan liggen, zo’n beetje tussen mal en dwaas, begin ik gelukkig weer een beetje op te knappen.
Vanmiddag weer even een eind gaan fietsen en behalve dat ik natuurlijk net weer precies een plensbui op mijn dak kreeg was het wel heerlijk om weer een poos buiten te zijn in de frisse lucht.
Het gevoel dat ik vorige week had en waarvan ik dacht dat het kwam van het onregelmatige eten was achteraf gewoon een ophanden zijnde flinke verkoudheid.
Het voordeel is wel dat ik tussen het slapen en bankhangen door veel op de computer heb zitten opruimen.
Oude bestanden, foto’s sorteren, mijn dagboek bijwerken, dus lekker opgeschoten met al dat achterstallige werk.
blijdschapppppppZo heeft ieder nadeel ook weer een voordeel.
Blij dat ik het komende weekend weer even lekker naar buiten kan want ze geven prachtig weer op dus nog maar even genieten er van voor het misschien echt herfst wordt.
Plaatjes internet.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Weer bij de mensen………

  1. Corja zegt:

    Beterschap met het laatste restje!

  2. beauninoblog zegt:

    Lekker in het zonnetje uitzieken.

  3. Hartelijke Hot Hulk zegt:

    G E N I E T van de Herfst.

  4. staartje zegt:

    Beterschap en bedankt voor de leuke kikker van Max V. Daar word ik vrolijk van

  5. minoesjka2 zegt:

    Ik ben sinds een paar dagen ook aan het kwakkelen,ben Echineaforce gaan slikken in de hoop dat ik er sneller vanaf ben

  6. kakel zegt:

    Soms komt ziek zijn een klein beetje als geroepen. Achteraf, als het ergste leed geleden is…
    Rustig aan, Anneke, dan breekt het lijntje niet!
    Liefs en beterschap

  7. gewoonanneke zegt:

    Dank voor alle goede wensen en reacties. Gaat gelukkig weer aardig goed. Beetje buitenlucht is goed voor een mens.

  8. Plato zegt:

    Ha, dit blogje focust me op de klus na het grote klussen. Videobanden, filmspoelen, foto’s uitzoeken en kijken wat er weg kan. En het moeilijkste: de kinderen zeggen dat ze nu eindelijk hun spullen eens moeten komen uitzoeken omdat ik hier mijn kont niet kan keren.
    (om het maar eens grof te benoemen). De schuur staat nog propvol.
    Jij bent goed bezig. Ik zal proberen je na te volgen.

Geef een reactie

