Cadeautjes………

colHet is altijd leuk om een cadeautje weg te geven maar ook cadeautje krijgen blijft ook natuurlijk altijd heel erg leuk. Zeker als het een onverwacht cadeautje is zoals ik er deze week een paar kreeg.
Eergisteren kwam ik thuis, deed de deur open en dat ging niet makkelijk, toen ik binnen was zag ik dat er een grote enveloppe lag.
Ik had niets besteld voor zover is wist dus even kijken of ie wel voor mij was en ja hoor, heel duidelijk stonden mijn naam en adres er op.
Nieuwsgierig maakte ik de enveloppe open en zag tot mijn verrassing een gehaakt colletje/sjaal en twee mini mutsjes die ook gebruikt kunnen worden om een glas als waxinelichtjeshouder. Zo schattig.
Ik herkende meteen waar dit vandaan kwam van  http://hollandswelvaren.blogspot.nl/ .
Van Dieneke met haar mooie bootverhalen die ik graag lees omdat ze me herinneren aan de tijd dat we ook met de boot op vakantie gingen.
Zo ontzettend lief van haar en ik ben er dan ook heel erg blij mee.
Gisteren kreeg ik een heel lief mailtje van een oude vriend die ik onverwacht de afgelopen week weer op internet tegen kwam. Zo leuk weer eens wat van hem te horen en dat vond hij dus ook.
Dat vond ik ook echt een cadeautje als iemand dat doet.
En vandaag dat schitterende weer, gewoon lekker fietsenIMG_9727 een stuk met mijn zus en daarna nog een paar uur in de tuin in het zonnetje gelegen. Muziekje, kopje thee, krantje, was aan de lijn, een blauwe lucht met een prachtig patroon van vliegtuigstrepen.
En dat is echt genieten voor mij en zulke dagen zijn ook cadeautjes van moeder natuur die ik heel graag aanvaard.

Foto boven van Dieneke.

Dit bericht werd geplaatst in Tuin. Bookmark de permalink .

14 reacties op Cadeautjes………

  1. kakel zegt:

    Dus jij behoort ook tot de gelukkigen 🙂 🙂 Dieneke heeft twee gouden handen en ook een gouden hart…
    Heel veel plezier met je prachtige col!

  2. beauninoblog zegt:

    Wat lief van haar. ‘Zomaar’ cadeautjes zijn vaak de leukste. Ja, wat was het heerlijk gister. Hier valt het vandaag jammer genoeg wat tegen. Nou ja, voor zover je dat kunt zeggen voor 19 oktober.

  3. Lenjef zegt:

    Wie het kleine niet eert…

    aan een klein geschenkje
    blijft
    zelden dankbaarheid kleven

    het moet duur zijn en liefst enorm groot
    zo niet heeft het de waarde van schroot

    velen blijven koud
    voor wat
    met een warm hart wordt gegeven

    Geniet van je mooie col, Anneke.
    Lenjef

  4. Marko zegt:

    Invite you to watch a new photo album on my blog.
    I wish you a successful new week.

  5. staart zegt:

    Jij beheerst de kunst van het genieten!

  6. minoesjka2 zegt:

    Ja, het weer gaf ons een groot cadeau dit weekend, maar ik geloof dat de koek nu op is.

  7. Plato zegt:

    Dat is leuk van Dieneke. Je zal maar zo verrast worden. 🙂

Geef een reactie

