Knuffelkoeien..

Alle dieren (en mensen ) hebben behoefte aan genegenheid en op zijn tijd een knuffel denk ik zomaar.
Afgelopen zondag fietste ik door de polder en daar zag ik twee koeien op een brug samen staan en ze stonden elkaar echt helemaal te knuffelen en af te likken.
Ik heb gewoon een tijdje staan kijken zo’n mooi gezicht was het om dat te zien. Even waren ze afgeleid doordat ik afstapte maar toen ik rustig in het gras ging zitten gingen ze gewoon verder samen.
En ja als je alleen bent krijg je niet zo veel knuffels meer dus eigenlijk was ik gewoon een beetje jaloers haha……….. πŸ˜‰

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

15 reacties op Knuffelkoeien..

  1. Hartelijke Hot Hulk zegt:

    Nou, hier dan, een Heerlijke Hartelijke Hotte Hulken KNUFFEL voor jou.

  2. rietepietz zegt:

    Om in stijl te blijven….. “een fotoserie om te zoenen” , ik zie ze wel als schilderij aan de muur hangen die 9 foto’s !
    In je uppie knuffelen is inderdaad niet zo makkelijk en ik zou het je nou juist zo gunnen!

  3. Prachtig Anneke πŸ˜€

  4. Geweldig… ik vind koeien altijd zo leuk om naar te kijken!

  5. staartje zegt:

    Mooi, herkenbaar log. Mooie foto’s. Het is waar. knuffelen is fijn

  6. kakel zegt:

    Gisteren wilde ik reageren op deze foto maar dat lukte niet. Het hele bericht was weg! Vandaag lukt het me wel. Gelukkig maar, want ik heb een zwak voor koeien πŸ™‚ Helemaal als ze staan te kroelen!

Geef een reactie

