Massage….

Vandaag was ik uitgenodigd om verslag te doen van een welzijnsbeurs in de bibliotheek in ons dorp. Allerlei instanties waren er aanwezig zoals zorginstanties, sportverenigingen, brommobielen, veilig verkeer Nederland, bedrijven die allerlei handige dingen verkochten als je ouder bent, een fietsenzaak met elektrische fietsen, kortom een bieb vol met kraampjes. stoelmassage
En er was ook een mijnheer die stoelmassage gaf maar hij had het niet druk en een van de organisatoren kwam naar een groepje mensen toe waar ik ook bij stond en zij vroeg wie wil er een massage dus ik zei, ja dat wil ik wel.
Kom op zei ze en stelde me voor aan de mijnheer die deze massages verzorgde.
Bent u al een gemasseerd vroeg hij, nee zei ik, ik beken ik heb mijn hele leven nog nooit een echte massage gehad, het is er gewoon nog nooit van gekomen. (een enkel gefriemel van de een of andere man even vergetend 😉 )
Ik ga zitten in de stoel maar heb wel een beetje moeite om me te ontspannen zeker omdat er dan ook opeens wel allerlei mensen bij die stoel staan en allemaal opeens iets tegen me moeten zeggen of roepen zoals zal ik nou eens een foto van jou nemen voor de krant, soms is het niet leuk dat zo veel mensen me kennen.
De mijnheer begint met zijn massage nadat hij eerst een aantal vragen over mijn gezondheid heeft gevraagd. En ik moet zeggen het is heerlijk hoor en hij neemt er goed de tijd voor. Een half uurtje later is ie klaar en ik zeg, ik had moeite met ontspannen hè.
Ja zegt de man en er zitten nog wel meer puntjes die verbeterd kunnen worden, waar spanningen zitten op de spieren.
Ik geloof hem meteen en heel eerlijk gezegd lijkt het me heerlijk om zo een keer in de maand zo’n massage te krijgen.  Het is lekker ontspannend. Hij geeft me zijn kaartje en een folder. Ik zal wel eens kijken.
Als ik later bij de Hema even een bakje zit te doen en zit te lezen val ik bijna in slaap, of het daardoor komt, ik weet het niet maar het voelt wel goed aan en ik had een prima nachtrust gehad dus daar kan het niet door komen.
Al met al voel ik me heel de dag wel heerlijk moet ik zeggen al vallen mijn luikjes zo nu en dan bijna dicht. Voor herhaling vatbaar.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Massage….

  1. staartje zegt:

    Zo werkt een goede massage

  2. Lenjef zegt:

    Bij de masseur

    spieren en pezen waarvan je niet wist dat ze bestonden
    worden in enkele seconden
    moeiteloos gevonden
    wat patiënten denken dat is onmogelijk te doorgronden

    Lenjef 🙂

  3. Mooie verhalen schrijf je Anneke. Ook mijn verhalen zijn te lezen op: Klik er maar eens op. Ook op:
    Hier zet ik ons fiets verhaal op.
    Voor welke krant schrijf je?
    VR gr Anneke

    • gewoonanneke zegt:

      Hallo Anneke,
      Dank je wel, leuk dat je mijn verhalen leest. Ik ga eens kijken op je blog. Heb het momenteel wel aardig druk met alles. Ik schrijf voor een regionale krant, leuk werk om te doen.
      Groeten,
      Anneke

  4. kakel zegt:

    Komt de masseur uit ons dorp? Dan ken ik hem 🙂

  5. minoesjka2 zegt:

    O, maar zo’n stoelmassage is inderdaad heerlijk 🙂

  6. Harrij Smit zegt:

    Mooi onder woorden gebracht, Anneke. Massage is inderdaad heerlijk. Ik heb er veel mee te maken gehad (er er van genoten), dus ik weet hoe fijn en helend het werkt.

    Een (bij)zin uit jouw stukje wil ik even herhalen, en wel deze: een enkel gefriemel van de een of andere man even vergetend 😉 ) Dat komt inderdaad veel voor en schrikt veel mensen/vrouwen af. Daarom schreef ik daarover gisteren een blog onder de titel: Massage & Seks. Misschien vind je het leuk om te lezen:

Geef een reactie

