Een warm bad…

meesjesGisteren heel de middag liggen slapen en ja dan kan ik er op wachten, dan kan ik ’s nachts niet slapen. Draaien en weer even tv kijken, wat drinken en uiteindelijk om 4 uur maar weer opgegaan om warme melk te drinken en toen nog in slaap gevallen.
Vanmorgen voelde ik met dus ongeveer een dweil maar goed ik had een afspraak vandaag om 10 uur om te komen praten over het vrijwilligerswerk bij nieuwe Radio/tv zender voor de hele Krimpenerwaard. musje1
Maar weer een paracetamol, een hand met antiflu’s, keeltabletten en twee pakjes zakdoeken op de fiets gestapt want eigenlijk wilde ik deze afspraak niet missen.
Het was koud maar wel lekker helder weer en dat is misschien ook wel goed, frisse buitenlucht.
Een heel leuke club mensen waartussen ik beland en heb veel gesprekken met mensen die ook blij zijn dat ik eventueel mee ga doen om de kar te trekken. Van die er op deze dag zijn staan duidelijk de neuzen allemaal dezelfde kant op.
MusjeAlles staat nog in de kinderschoenen en moet opgestart worden. Een uitdaging en het lijkt me heel leuk om daar aan mee te werken.  Heb wel gezegd dat mijn voorkeur uitgaat naar redacteur zijn en niet te gaan presenteren of reportages maken.
Heb totaal geen moeite om in het openbaar te spreken maar heb daar gewoon niet zoveel zin in om in beeld te zijn. Vind het werken op de achtergrond veel leuker om te doen.
Na een paar uren ga ik via mijn moeder weer richting huis toe.Kauw Ben moe als ik thuiskom, niet zo gek natuurlijk, heb ook nog eens 25 km gefietst,  na zo’n kort nachtje.
Toch maar proberen om wakker te blijven. Mijn vogelhotel wordt momenteel aardig goed bezocht al zal ik nog een klein verbouwinkje moeten doen.
Had me even verplaatst, voor zover dat kan, in de gedachtegang van de vogeltjes en wat bolletjes aan de buitenkant ook gehangen en wat voer op de grond gestrooid.
Musje3Zo deden we dat vroeger in de winkel bij ons ook als we nieuwe vogels kregen en ze nog moesten wennen aan de voer- en drinkbakken. En dat schijnt te werken.
Zag zelfs al een roodborstje, merels, duifjes, meesjes, mussen, een drukte van belang, zo leuk om te zien. Poosje foto’s door het raam zitten maken. Niet heel succesvol, ze zijn nog best een beetje schuw en niet zo zuiver door het glas.
Vanavond belt de buurvrouw of ik erwtensoep bij haar wil komen eten, ik zeg niet zo lekker te zijn en niet geschikt om ergens te gaan zitten eten. Wil je dan wel een lekkere bak erwtensoep vraagt ze en een kwartier later wordt ie gebracht. Wat een geweldige schatten zijn mijn buren eigenlijk. Merel vrouw
Donderdag heb ik een gesprek met de gemeente en ik wil dit vrijwilligerswerk ook meenemen en “toestemming” er voor vragen. Weet niet precies hoe dat werkt allemaal.
Heb een lijst gekregen van 2 kantjes van papieren die ze willen hebben dus dat is nog een dagje werk.
Vandaag maar proberen tot een uur of 10 mijn ogen open te houden al valt het nu al niet mee en dan een lange nacht proberen te maken zonder wekker te zetten en dan maar hopen dat het weer wat beter gaat allemaal.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op Een warm bad…

  1. Marja zegt:

    Het gaat helemaal goed komen met je vogelrestaurantje. Slaap lekker.

  2. Nannie zegt:

    Ik hoop dat je lekker hebt geslapen Anneke.
    Fijn dat je weer betrokken raakt met zaken waar je hart voor hebt.
    Fijne zondag toegewenst

  3. kakel zegt:

    Afgelopen nacht heb je je slaap vast in kunnen halen. Dan sta je met een heel ander hoofd op!
    Jij bent een echt mensen-mens dat is duidelijk te merken. Gelukkig heb je ook een groot zwak voor dieren.
    Liefs xxx

  4. rietepietz zegt:

    Je merkt ook direct dat het wat kouder wordt, het is bij ons in de tuin ineens óók druk met vogels.
    Zo’n gebroken nacht kan je aardig opbreken als je toch al niet lekker in je vel zit, hoop dat je nu wél goed geslapen hebt.

  5. beauninoblog zegt:

    We zijn inmiddels 23 uur verder geloof ik dus ik hoop dat je je inmiddels beter voelt.
    Leuk, een nieuwe uitdaging!

  6. minoesjka2 zegt:

    O, wat een leuk vrijwilligers project lijkt me dat zeg, succes.

Geef een reactie

