Zzzzzzz Zzzzzzz

WP_20141212_10_01_43_ProZo daar had ik me wel even op verkeken zeg toen ik aanbod om te helpen om al die tasjes even bij de scholen te brengen. Zeshonderd tasjes met inhoud.
Heel optimistisch had ik gedacht ze in een keer in de auto mee te nemen en weg te brengen maar dat pakte een beetje anders uit.
Sowieso wisten we niet precies hoe de verdeling van de tasjes was dus eerst naar de scholen bellen om het juiste aantal kinderen door te geven.
Nu had de gemeente ons het totaalaantal doorgegeven maar dat bleek niet helemaal up-t0-date te zijn dus we hadden er 9 tekort. De grootste scholen moeten het dan maar met 3 per school minder doen hoe vervelend het ook is.  Misschien proefdraaiers of zieken niet, ook niet leuk maar er moest iets bedacht worden en dat hebben we aan de creativiteit van de scholen maar over gelaten.
Wel heel leuk was om te zien dat ondanks dat het tentfeest niet doorging het toch feest op de scholen was. Het was de bedoeling dat de kinderen zouden gaan knutselen en dat werd verzorgd door iemand die daar les in geeft.
Hoewel ik vanmorgen hoorde dat knutselen een verboden woord is, het heet tegenwoordig creatief bezig zijn of zo. Ach ja of dat woord meer de lading dekt. ;).
Maar goed de mevrouw die het zou regelen was naar alle vier de scholen toegegaan om de materialen te brengen en op iedere school een tijdje gebleven om een beetje te begeleiden.
Het was trouwens terecht afgeblazen want het was vanmorgen hier echt stormachtig weer, op de dijk langs de Lek moesten we oppassen met het openen van de autodeuren, zo’n kracht kwam daar op.
Maar goed, eerst alle tasjes per school in de auto, trap op, stuk lopen en dan bij de scholen weer uitladen en rondbrengen. Dat was nog een heel werk om te doen. Ook wel leuk natuurlijk maar best sjouwen allemaal met die tasjes.Feestweek
We zijn er samen bijna drie uur mee bezig geweest en toen ik thuiskwam en de regen en wind hoorde heb ik me heerlijk op bank genesteld, wat televisie liggen kijken, wat slapen, gewoon lekker niets doen warm in mijn holletje.
Als dit gepubliceerd wordt ben ik bij het tentfeest, twee avonden lang en tot diep in de nacht, pff soms denk ik wel dat ik er een beetje te oud voor wordt en het is ook niet echt mijn genre muziek. Ach als ik er eenmaal ben en weer in het ritme zit zal het best wel weer goed gaan.
Gelukkig is het weer wat verbeterd en ik hoop dat ons dorp zijn naam van feestdorp weer eer aan zal doen en we vanavond een gezellige feestavond hebben met elkaar.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Zzzzzzz Zzzzzzz

  1. beaunino zegt:

    Hoop voor je dat het een leuk feest was.

  2. staartje zegt:

    Leuk van die tasjes. Wat zat er ongeveer in #nieuwsgierig

  3. kakel zegt:

    Zolang je er zin in hebt en er plezier aan beleeft, ben je er niet te oud voor. Hartstikke leuke ervaring en je hebt er vast een goed gevoel aan over gehouden.
    Liefs Kakel

  4. rietepietz zegt:

    Nou sterkte dan maar met twee latertjes! Maar gelukkig neem je wel je rust op die momenten dat het kán, heel verstandig!

Geef een reactie

