Mag ik ff vloeken en een vliegende kraai

Pff Ik wilde net een gezellig blogje gaan sOntbijtchrijven over een superleuke dag die ik vandaag had. Ach ik doe het toch maar even.
Vanmorgen naar mijn minibaantje, een uurtje later opgestart dan normaal en op mijn gemakkie eerst gegeten.
Na het werken nog even zitten theedrinken en napraten over de feestelijkheden van afgelopen week en dat liep aardig uit.
Zo ver dat ik meteen door kon naar mijn volgende afspraak. De Stichting WON hadden mijn collega en mij uitgenodigd voor een inloop rond de middag omdat ze vonden dat wij ook een soort vrijwilligers waren omdat we als ze wat organiseren er bij toerbeurt altijd geweest zijn en er iets over gepubliceerd hebben. Heel leuk toch en ik kreeg een tas gevuld met alles voor een uitgebreid ontbijtje. Mijn collega kwam ook nog en we stonden buiten nog even na te praten over de toekomst van onze krant, die zoals het er nu naar uitziet in januari voorlopig gewoon nog door gaat.
Eigenlijk weer te lang gekletst en ik moest al weer naar mijn 3e afspraak, geen tijd meer om nog even te eten, had bij de inloop wel een plak kerststol op dus geen probleem.
Heel snel naar huis om het adres te weten waar ik naar toe moest, een 50 jarig huwelijksfeest. Geen gebak dit keer maar de familie trakteerde op heerlijke oliebollen, zo kwam ik weer makkelijk aan mijn lunch.
Aardige mensen en ik raak met de man, nadat de burgemeester weer vertrokken was, in gesprek over kerken en kathedralen. Het is een boeiend verteller, hij weet er veel van dus de tijd vliegt deze dag lijkt het wel. Ik kan nog snel naar huis om even de wasmachine te legen en daarna meteen weer door naar mijn vierde afspraak voor vandaag. Een naturalisatiebijeenkomst. De burgemeester is er ook weer en ook met haar zitten we nog even na te praten over haar afscheid in de feestweek.  Ze vertelde helemaal in tranen te zijn geweest zo mooi had ze het gevonden.
Nou ja zo kwam ik eindelijk om een uur of half 5 weer thuis en zag in mijn mailbox een waarschuwing dat hij vol was.
Dan kan ik naar KPN gaan en de mailbox legen, de bestaande mailtjes blijven dan gewoon staan maar nu dus niet. Ik had op mijn tablet al gezien dat er veel mailtjes binnengekomen waren en die ben ik dus nu allemaal kwijt. ……*&*&^&^&(%&*%%^#$#$&*(_)*(*^^%^$## zoiets dacht ik dus. Al mijn dingen voor de krant, weet dat er nog twee persberichten van de gemeente waren, allemaal verdwenen. beschiutjeGa morgen wel bellen maar of het lukt om ze alsnog binnen te krijgen, ik ben heel benieuwd. Heb dit nog nooit gehad dat gezeur weer.
Nou ja eigenlijk kan het mijn goede gevoel van deze dag niet bederven, het enige wat ik eigenlijk nog even nodig heb is iemand om dat heerlijke ontbijtje mee te gaan nuttigen.
Liefhebbers ??? haha.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Mag ik ff vloeken en een vliegende kraai

  1. kakel zegt:

    Poeh! Geen flauw idee. Het enige wat ik weet, is als wij storing hebben met internet en onze mailtjes verdwenen zijn, wij nog kunnen inloggen bij onze provider en daar alle mailtjes zichtbaar zijn. KPN moet daar toch over hebben nagedacht?! In plaats van een beschuitje zou ik met KPN liever een kistje appeltjes schillen 🙂
    Liefs Kakel

    • gewoonanneke zegt:

      Ja dat heb ik ook hoor ze worden opgeslagen. En normaal kan ik dan gewoon mijn mailbox legen. Maar goed heb het nu ff te druk om me er heel druk om te maken, ik zie wel of hoor wel wat ik gemist heb. 😉

  2. rietepietz zegt:

    Dat is knap lastig als je dat soort mailtjes kwijtraakt, heb ik nooit last van omdat ik alleen maar prive mailtjes krijg en niets via internet regel;-) Nee,ik kom niet ontbijten want ik ga écht niet zonder ontbijt de deur uit 😉

    • gewoonanneke zegt:

      Ja al mijn dingen voor de krant gaan via mail dus ben daar wel een beetje afhankelijk van. Maar het is niet anders, zo nodig mailen ze wel weer een keer. En ik ga ook niet op pad zonder ontbijt hoor……. haha

  3. ria zegt:

    momenteel heb ik niet veel zin in eten, een beetje grieperig gevoel en verkouden.Bouillon en kamillethee dat is het zo”n beetje.
    Groetjes, Ria

  4. beaunino zegt:

    Leuk dat ontbijt. Is het nog gelukt met je mailtjes later? Loop achter, dis dat lees ik vast nog wel.

Geef een reactie

