Het lijkt niet op te kunnen…..

Vanmorgen eens heerlijk uitgeslapen tot samenwoneneen uurtje of half 11, eindelijk eens een paar dagen niets in mijn agenda staan dus kan ik me helemaal op mijn etentje voor de kerstmis storten, had nog geen boodschap in huis dus vanmorgen eerst een lijstje gemaakt.
Heb de auto van mijn zus geleend maar zij moet nog soms werken dus dan breng ik haar even thuis of haal haar op. Ze werkt dicht bij mij in de buurt dus dat is makkelijk.
Vanmiddag bracht ik haar thuis en ze zei ik heb wel zin om mee te gaan boodschappen doen, gezellig dus even lekker bijkletsen onderweg en terwijl we natuurlijk ook even een bakkie deden.
Bijna alle boodschappen in huis gehaald, nog een paar dingetjes die ik niet kon krijgen, dat geeft een rustig gevoel dat het in huis is.
Zo tegen de avond ben ik weer thuis, gezellig alle kaarsjes aan, een handvol kaarten weer gelezen. Wat leuk, een aankondiging erbij dat mijn zoon en zijn lief nu samenwonen. Ik stuur ze even een app’je om te zeggen dat ik er blij mee ben. Wist natuurlijk wel dat hij zelden meer in het huis van zijn vader waar hij woonde was, maar toch, leuk dat ze het zo toch even officieel bij de familie aankondigen.
Er wordt gebeld en voor de deur staat de man met een pakket in zijn handen.
“Voor mij ” vraag ik nog, ja zegt ie dat is voor u.
RegiobankIk ga naar binnen en maak de brief open die er bijzit.
Afgelopen donderdag was hier een kerstmarkt en daar kon je bij de Regiobank iemand nomineren om voor een cadeaupakket in aanmerking te komen.
En iemand had mij genomineerd en dat vonden ze blijkbaar een goed idee want ik was uit de genomineerden gekozen. Super leuk natuurlijk hoor.
Ik kreeg een chocolade fondue set, twee bekers met lolly’s van chocolade om warme chocolademelk te maken, een kerststol en een cadeaubon van 20 euro.
Het lijkt dit jaar wel niet op te kunnen, zoveel lieve mensen die me blijkbaar alle goeds gunnen dat is toch wel heel erg lief.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

14 reacties op Het lijkt niet op te kunnen…..

  1. ria zegt:

    Anneke alle goed is jou van harte gegund, geniet er fijn van

    groetjes, Ria

  2. rietepietz zegt:

    Volgens mij verdien je het gewoon;-)

  3. trijnie zegt:

    We vinden het toch allemaal fijn om zo af en toe een blijk van waardering te krijgen ☺. Geniet er van.
    Fijne dagen en een mooi 2015 gewenst.

  4. kakel zegt:

    Het komt je toe, Anneke! En wie weet wat 2015 nog voor je in petto heeft 😉

  5. Plato zegt:

    Gefeliciteerd met het samenwonen van je zoon. Een hele stap. Ik wens hen veel geluk.
    Leuk dat je zo’n pakketje ontving. Het toont aan dat je gewaardeerd wordt. Ook door ons, bloggers natuurlijk. Velen van ons zouden je graag een pakketje hebben gestuurd als het had gekund. Plato (die vanaf nu weer aanhaakt en je dagelijks leven gaat volgen) ook.
    Ik wens je een heel fijne kerst en een warm, gezond en inspiratievol 2015 toe.
    Je bent een mooi mens.

    • gewoonanneke zegt:

      Dank u, ik bloos er van. Of kan ik dat niet meer haha. Leuk dat je weer gaat bloggen, het is aardig rustig in bloggersland momenteel, althans bij de mensen waar ik veel las.
      Ik wens jou en Maria ook veel plezier in je nieuwe huis, nieuwe situatie zonder zoon en het allerbeste voor 2015

  6. Hartelijke Hot Hulk zegt:

    Wie goed doet……………………………….!

Geef een reactie

