Een witte wereld

Vink2Vanmorgen toen ik mijn ogen opendeed zag ik sneeuw op de ramen, ik keek even de tuin in en alles was wit. Prachtig gezicht als je er niet uit hoeft. Het blijft voor mij altijd fascinerend sneeuw. Dus nog een uurtje terug onder de mijn warme dekbedje gedoken. Eigenlijk had ik wel en afspraak maar ik hoest nog steeds als een kettingroker en met sneeuw en gladheid had ik geen zin om weg te gaan, dus afgezegd.
MerelvrouwHeerlijk een dagje thuis en niks dus. Genieten van de sneeuw in mijn tuin, prachtig als je er niet uit hoeft. Ik hoor de buurman van twee huizen verderop ook mijn straatje schoonvegen, wat aardig van hem zeg.  Hij weet zeker dat ik weer een jaar ouder ben gewordMerelman1en haha…… normaal doe ik het nog wel zelf hoor. Sterker nog een paar jaar geleden heb ik gewoon nog een sneeuwpop gemaakt omdat ik het zo leuk vind. Maar nu was het best natte sneeuw en troep merkte ik toen ik nog twee stappen buiten zette om de vogels te voeren.
beeldsneeuwWat een leuk gezicht, nog een tijdje wat foto’s zitten nemen en heel de middag liggen slapen weer, pff zal het wel nodig gehad hebben even. Het weer was er ook wel naar om dat te doen.
Hoop dat het morgen droog is en de sneeuw nog even blijft liggen om nog wat foto’s te gaan maken in de polder, ik zie het wel.

Dit bericht werd geplaatst in Tuin. Bookmark de permalink .

8 reacties op Een witte wereld

  1. Marja zegt:

    Rise and shine. Het is prachtig buiten.

  2. rietepietz zegt:

    Met dit weer is “een blik in de tuin werpen” een feestje. vooral als er eten voor de vogels is!

  3. beaunino zegt:

    Hoop dat je er lekker op uit getrokken bent vanmorgen.

  4. Rob Alberts zegt:

    De sneeuw heb ik gemist.
    Maar met jou mooie foto’s heb ik toch mee kunnen genieten.

    Ik wens je een voorspoedige jaarwisseling en een mooi 2015.

    Vriendelijke groet,

Geef een reactie

