Laatste blog van het 2014

dag 2014Vandaag de laatste blog van 2014 en een reden om terug en vooruit te kijken een beetje. Eigenlijk heb ik best een goed jaar achter de rug. In het begin moest ik er even aan wennen dat mijn zus, waar ik eigenlijk alles samen mee deed en die ik altijd op ging halen of wegbrengen en meeging naar dingen omdat ze zelf niet zo graag autorijdt, opeens een vriend had die dit met haar ging doen. Een logisch gevolg natuurlijk van hun relatie maar de vanzelfsprekendheid waarmee ze overschakelde heeft me toch wel zeer gedaan in het begin. Later bracht het ook een stuk rust voor me, zo van die is ook lekker onder de pannen want het gebeurde ook regelmatig dat ik eigenlijk andere plannen had, graag soms alleen ergens naar toe ging en haar dan toch maar weer belde omdat ze ook alleen was. En we hebben de goede band behouden en doen nog steeds leuke dingen samen wekelijks.
Ik heb dit jaar heel veel gefietst en genoten van de rust en vrijheid in de polder, gewoon heerlijk ergens gaan zitten, mezelf toestaan om van die dingen te genieten.
Veel, heel veel foto’s gemaakt op mijn tochtjes door de polder heen.
Mijn zoon die zo gelukkig is momenteel met zijn vriendin en sinds kort ook samen is gaan wonen. Bovendien is zij een geweldige schoondochter voor mij. Ben heel blij met die twee.
hartjes beer liefdeDaarnaast de vriendschappen van het afgelopen jaar die verstevigd zijn van mijn vrienden in het “echte” leven tot de blogvrienden en digitale vrienden. En natuurlijk mijn familie. Ik ben blij met ze.
Mijn broer die weer opkrabbelt na zijn operatie en mede daardoor heb ik met hem ook een veel betere band gekregen dan ik ooit gehad heb. Hij is milder geworden.
Mijn moeder die er nog steeds is met hulp van allemaal en iedereen het nog steeds redt en ik kom er altijd heel graag.
Eigenlijk zit ik best goed in mijn vel momenteel met ook wel mindere dagen natuurlijk zoals iedereen, that’s life.
Voornemens voor volgend jaar?
Ach ja de dingen die ik altijd voorneem de eerste drie dagen en dan alweer gauw vergeten zijn.  Misschien niet meer zo streng voor mezelf zijn het komende jaar en weer eens lekker gaan lezen, niksdoen en fietsen en gewoon nog meer genieten van het leven.
Wel het voornemen om in die meestal saaie en sombere januarimaand mezelf eens te gaan verwennen met het opmaken van al mijn cadeaubonnen die ik nog heb liggen.
1. Een bon voor een gratis overnachting en drie gangen diner in een hotel voor twee          personen.
2. Een gezichtsbehandeling bij de schoonheidssalon
3. Een fotoboek bon die ik nog kan verzilveren
4. Een bon voor 4 gratis tompoezen bij de Hema (kijk niet de eerste dagen dan heb ik die andere voornemens nog 😉 )
5. Een cadeaubon van de DA drogist
6. Een cadeaubon van Lekkie, onze mascotte van de winkeliers
7. Een cadeaubon van de Hema
8. Een bon voor een film
Nou ik hoef me dus in januari niet te gaan vervelen haha…..
Ik heb zin in het nieuwe jaar. Rest mij nog al mijn blogvrienden een gezond, vrolijk, warm (letterlijk en figuurlijk) en spetterend 2015 toe te wensen en te bedanken voor hun mooie verhalen, het lezen bij mij en alle leuke,lieve, opbeurende reacties. Ga zo door………. 😉

2015

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

16 reacties op Laatste blog van het 2014

  1. rietepietz zegt:

    Geweldig als je zo positief op het oude jaar terug kunt kijken. Als je kinderen gelukkig zijn ben je dat zelf meestal óók dus wat dat betreft zit je goed, juw moeder óók, zo mooi dat je haar nog hebt en dat ze nog aardig bij de tijd is.
    Ik sluit me graag aan bij jouw wensen voor iedereen en hoop dat je er zelf óók ruim in mag meedelen!

  2. kakel zegt:

    Jou wens ik ook een gezond en liefdevol 2015!
    Liefs Kakel
    PS: doet je reader het niet 😉

    • gewoonanneke zegt:

      Dank je wel Mirjam snap er niets van hoor dan krijg ik een aantal berichten van je binnen en of ik dan iets fout doet ik weet het niet opeens is het weer over. Ik ga het weer instellen en kom gauw lezen 😉 Ik hoop voor jou een mooi jaar dat je meer krachten krijgt weer energie wens is je toe…… liefs Anneke

  3. staartje zegt:

    Have fun ( met al je bonnen). Ik wens je een mooi positief en gezond jaar toe

  4. beaunino zegt:

    Wat een leuk idee om die bonnen nou eens lekker op te gaan maken.
    Ik wens je gewoon nog zo’n jaar Anneke. X

  5. Hartelijke Hot Hulk zegt:

    Ik wens jou en allen de je Lief hebt een gezond en gelukkig nieuwjaar toe

  6. Marja zegt:

    Prachtige samenvatting. Ik wens je een mooi, gezond en liefdevol 2015.

  7. minoesjka2 zegt:

    wat een heerlijk blogje. mooi ook om te lezen dat iets wat je eigenlijk ongewild los moet laten ruimte geeft voor nieuwe ervaringen 🙂 zo ervaar ik dat ook vaak in mijn leven.
    de beste wensen nog voor 2015

    • gewoonanneke zegt:

      Dank je wel Minoesjka. Voor jou begon het niet zo lekker. Hoop dat de rest van het jaar beter verloopt. Lijkt me niet makkelijk zo met een arm alles moeten doen. Hoop dat het snel betert.

  8. Plato zegt:

    Wat een leuk blogje. En dan die bonnen, zoveel!! Dan mag de crisis nog eens toeslaan maar die heb je in elk geval. Elke bon een geluksmomentje :-). Ik hoop dat het een prachtjaar voor je wordt en dat wordt het want wie positief is trekt het positieve aan.

  9. Plien zegt:

    Heerlijk al die bonnen!
    Enne, je hebt nog etentje te goed hier 😉

Geef een reactie

