En dan nu 2015

Sneeuw winter 2014 december 4 pg

Eigenlijk is het geen supermooie foto, ik maakte hem vorige week toen er een pak sneeuw bij ons gevallen was. Een zonnige dag en op de bomen lagen nog stukjes sneeuw die verijsd waren.
Een kale tak maar als ik goed keek zag ik de knoppen al weer er in zitten en die prachtige kleuren met de zon er op, het werd even mijn favoriete foto al zal ik er nooit een fotowedstrijd mee winnen.
Ik hoop in 2015 dat ik zo kan blijven kijken. Meer zien dan het op het eerste gezicht lijkt en verder kijken dan mijn neus lang is.

( Ik moet trouwens nog wel een beetje afkicken van mijn 365 dagen uitdaging, het was zo’n vast ritueel geworden haha.)

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

17 reacties op En dan nu 2015

  1. Ik kan mij je gevoel bij deze foto helemaal voorstellen.

  2. Neeltje zegt:

    Heb ook dit blog gevonden. Ik ga je hier volgen! Prachtige foto, is ook een van mijn hobby’s.

  3. staartje zegt:

    Ik kijk met je mee. wat let je om opnieuw de uitdaging aan te gaan

  4. rietepietz zegt:

    Klopt, er zijn al veel struiken waar je de knoppen al ziet zitten,ook bij ons in de tuin.
    Een veelbelovend begin van heg nieuwe jaar en jouw wens gaat vást wel uitkomen in 2015 en ik voeg er nog wat gezondheid aan toe voor je !
    Zal best moeten wennen ja, ik zocht óók al naar de link;-)

  5. kakel zegt:

    Dan ga je toch gewoon door met je 365-uitdaging. 2015 zal toch weer anders worden dan 2014.
    Als de feestmaand achter de rug is ben ik altijd zo toe aan het voorjaar. Wat duurt dat dan nog lang. Mooie foto! Ik denk dat het de kunst is om meer van het dagelijks leven te genieten in plaats van bijzondere dingen na te jagen…
    Gelukkig Nieuwjaar en liefs!
    Kakel

    • gewoonanneke zegt:

      Heb weer een nieuwe gevonden. Heb op je blog zitten lezen, moet nog een keer goed kijken hoor maar ik kon nergens reageren of zo. Zo vreemd. Morgen zal ik weer eens op mijn gemak kijken, dan heb ik meer tijd. Jij ook een heel goed 2015 Mirjam……

  6. Dieneke zegt:

    Ik heb de 365 dagen redelijk gevolgd en herkende er veel in uit mijn eigen jeugd.Grappig vind ik dat.Jammer dat je moeder het eigenlijk niet kan lezen,je zou het natuurlijk op een geluids cd kunnen zetten soort luisterboek(als haar oren het nog wel doen natuurlijk) Het kan nu nog want ze is er nog.Ik zou er wel een miljoen of meer voor over hebben als mijn moeder het zou kunnen lezen,helaas dat gaat niet.Wens je nogmaals een fijn 2015.

    groetjes Dieneke.

    • gewoonanneke zegt:

      Ze kan nog wel goed horen maar het dringt allemaal niet meer zo door dat ze begrijpt waar het overgaat. Dat gaat allemaal veel te snel en kan ze niet meer volgen. Heb de laatste tijd wel heel vaak met haar over gepraat en ook tegen haar gezegd dat ik het zo knap vind dat ondanks dat er eigenlijk weinig of niets was toch alles kon bij ons thuis. En dat vindt ze dan weer mooi om te horen. Ja ondanks dat ze bijna 99 is ben ik ook nog steeds blij dat ze er nog is. Voor jou ook een mooi 2015

  7. Neeltje zegt:

    Iedere dag iets schrijven, dat was inderdaad een uitdaging en het is je blijkbaar gelukt. Wat goed zeg. Toch hoop ik dat je met regelmaat iets blijft schrijven. Ik heb je blog net gevonden en ben nieuwsgierig naar wat er nog meer komt. Al heb ik voorlopig genoeg te lezen natuurlijk. Ook voor jou een mooi 2015 toegewenst. En een vrolijke groet van mij, Neeltje

    • gewoonanneke zegt:

      Dank je wel, ja heb inmiddels weer een nieuwe uitdaging gevonden en schrijven blijf ik toch wel doen althans zoals ik me nu voel en er over denkt haha. Ook een mooi en inspirerend 2015.

  8. Plato zegt:

    Ik vind het een mooie foto. En als je er lang naar kijkt is het net of dat takje beweeegt. Echt waar…. moet je eens proberen 🙂

  9. jokezelf zegt:

    Wat een mooie foto. Ik bewonder je om die 365 dagen uitdaging. Ik moet er zelf niet aan denken. Gelukkig nieuwjaar!

  10. Rebelse Huisvrouw zegt:

    Ik vind ’t een prachtfoto!

Geef een reactie

