Zo’n dag, ja zo’n dag

SpeldjesLaat ik even vooropstellen dat ik er nooit een geheim van maak dat dit weer niet mijn weer is, regen, regen, regen…….. brrrrrrrrr.
Dus vanmorgen maar zolang mijn pitbull het toeliet blijven liggen in bed haha en het liefst meteen na het uitlaten weer terug gegaan.
Flauwe kul natuurlijk hoewel…. Maar toch maar wat gaan doen in huis, had eigenlijk helemaal niets in mijn agenda staan dus ik mocht ook gewoon een keer niets doen.
Zoveel vrije dagen, heb best nog wel zat te doen maar het lijkt wel of er niets uit mijn handen komt. Hoewel gisterenavond heb ik boven alles nog opgeruimd, bed verschoond, was gedraaid, gedweild en gestofzuigd (andersom natuurlijk). Alle kerstspullen, geleende stoelen (dank u zet ze volgende keer weer op de zolder terug zelf ūüėČ ) weer naar de zolder gebracht. Opgeruimd staat netjes. Luik dicht niemand ziet er meer wat van.
Toen maar eens wat van die speldjes uit gaan zitten  zoeken, het is gewoon zo ontzettend leuk om te doen en het voordeel is dat ik er gewoon een aantal tegelijk kan fotograferen en klaarzetten dus het hoeft geen dagelijks werk te worden.
Ik weet dat mijn nicht nog een doos vol met speldjes heeft dus ik zal toch nog eens vragen aan haar of ik daar even in mag duiken. Denk dat ik er zelf ook wel zo’n 1000 heb maar ook veel van eenzelfde merk natuurlijk dus of ik aan de 365 verschillende zaken, bedrijven, merken of producten zal komen dat weet ik nog niet. Ook niet heel belangrijk.
Er gaan wel veel herinneringsluikjes open hoor als ik ze zo zie maar dat komt allemaal wel.
Ga proberen per maand een categorie te doen zoals in januari schoonmaakartikelen.
Veel speldjes heb ik gekregen van mijn buuf die vroeger een kruidenierszaak had dus ook uit die hoek veel speldjes had.  Zij had trouwens ook aardig wat speldjes uit ons dorp en omgeving want ten slotte had in die tijd bijna iedere zichzelf respecterende winkel of bedrijf wel een eigen speldje.
Nog een aardig uitzoekklusje maar goed IMG_2243voor zulke regenachtige dagen leuk om te doen.
Vanmiddag natuurlijk toch weer verplicht om er uit te gaan met pitbull en ik moet zeggen ik vond het ook heerlijk om ruim een half uur met hem te gaan lopen, Knapte er gewoon een beetje van op. Ga die smurf weer missen als ie morgen of maandag weer weggaat.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen, Speldjes en merken. Bookmark de permalink .

6 reacties op Zo’n dag, ja zo’n dag

  1. minoesjka2 zegt:

    nou mijn weer is het ook niet hoor. en ja, dat kan ik me voorstellen dat je je loge gaat missen, hij brengt toch regelmaat.

    • gewoonanneke zegt:

      Ja heb hem vandaag ook best gemist gewoon ook om tegen te praten haha. Ja zo gaat dat. Maar goed zou ook geen optie zijn voor me hoor altijd een hondje. Ben toch teveel en route om een hondje te hebben.

  2. rietepietz zegt:

    Wij hebben het miezerige weer benut om de kerstboel op te ruimen. Heb alleen een rondje in het dorp gemaakt voor wat boodschappen.
    Ja zo’n hondenbeest is z√≥ bepalend voor je dagindeling dat je hem z√©ker een paar dagen mist;-)

  3. Vreselijk weer! Ik moest werken, anders zou ik zeker niet veel gedaan hebben!

Geef een reactie

