Een zwarte dag……..

Toen ik gisteren de televisie aanzette en hoorde wat er in Parijs gebeurd was voelde ik me echt tot in het diepste van mijn ziel geraakt.
We zijn best wat gewend natuurlijk op het gebied van aanslagen, rampen en andere terroristische praktijken.  En natuurlijk dat raakt je ook maar nog nooit zo diep als dit.
Ik kreeg een nieuwe volger op mijn blog en ging even op zijn blog kijken en daar las ik precies zoals ik het ook ervaren had.  Een gevoel van verslagenheid.
https://nielshagen.wordpress.com/2015/01/08/aanslag-charlie-hebdon-is-aanslag-op-onze-waarden/

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

6 reacties op Een zwarte dag……..

  1. beaunino zegt:

    Gelezen en gereageerd. Hj heeft het mooi verwoord.

  2. minoesjka2 zegt:

    ja, dat is mooi verwoord. dit raakt een ieder met gevoel diep in zijn kern.

  3. Marja zegt:

    Krachtig verwoord.

  4. rietepietz zegt:

    Ik moet het nog lezen maar kan ook zó wel zeggen dat deze afschuwelijke gebeurtenis diepe ondruk maakt op ieder normaal mens!

  5. Lenjef zegt:

    In de naam van…

    waanzin heeft onvoorstelbaar veel gezichten
    gemaskerd of bloot
    beulen van de dood
    die hun gifpijlen op verlichte mensen richten

    Lenjef 😦

  6. ria zegt:

    Schokkend en weerzinwekkend wat er is gebeurd.Waanzin
    groetjes, Ria

Geef een reactie

