Op naar de 100 ………

Hiep hiep hoera !!!!!

Vandaag is mijn moeder 99 jaar oud geworden dus begonnen aan haar 100ste levensjaar en ik ben heel blij dat ze er nog steeds is, zeker zoals ze nu nog is.
Natuurlijk merk ik dat ze heel oud wordt, vaak dezelfde verhalen vertelt maar waar ik soms ook nog zo mee kan lachen. Waarin ik ook zo veel van mezelf herken, het lijkt wel steeds meer te worden.
Zoals gisterenmiddag toen ik tijdens mijn fietstocht even langs wipte.  Mijn zus had wat lekkere dingen gekocht voor haar verjaardag. Ze viert het vandaag niet maar pas volgende week maar misschien komt er toch nog wel iemand langs.
Ze had ook een doos met lekker bonbons op tafel gezet van de week en als ik kom zijn er al aardig wat uit.  Dus ik zeg lekker zijn ze hé.  Ja zegt ze lachend,  die vliegen het doosje uit. 😉
En zo lang ze dat nog heeft en zo op haar eigen manier haar dingen nog kan doen hoop ik dat ze  ook 100 jaar in gezondheid mag worden en ik nog veel op visite mag komen.
mama en simba

 

Dit bericht werd geplaatst in Familie. Bookmark de permalink .

22 reacties op Op naar de 100 ………

  1. Neeltje zegt:

    Echt heel bijzonder Anneke! Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder. Fijn dat ze nog zo heerlijk kan genieten van alles. Dat wens ik haar alle dagen toe!

  2. Van harte gefeliciteerd met je moeder, 99 is een hele leeftijd. Fijn dat ze nog relatief goed van gezondheid en verstand is en jullie nog iets aan elkaar hebben.

  3. MichielZiet zegt:

    Wat een mijlpaal! Proficiat!

  4. Gefeliciteerd, Anneke, wat een kranige dame!

  5. Plato zegt:

    Van harte gefeliciteerd Anneke. Wat een leeftijd. Geboren in de eerste wereldoorlog, dat kunnen er maar weinig zeggen. Ze ziet er nog pittig uit. Het duurt dus nog even maar alvast een heel fijne verjaardag gewenst.

  6. beaunino zegt:

    Gefeliciteerd Anneke. Wat een leeftijd!

  7. rietepietz zegt:

    Wat práchtig om haar nog “te hebben”op zo’n hoge leeftijd! gefeliciteerd !

  8. Marja zegt:

    Zalig. Nogmaals proficiat.

  9. Corja zegt:

    Van harte gefeliciteerd, Anneke! Wat fantastisch dat je moeder zo oud is en nog zo fit! Geniet ervan en koester het. En ik denk dat het mede te danken is aan jouw liefde en zorg voor haar!

  10. Geweldig Anneke, koester haar hoor! En inderdaad OP NAAR DE HONDERD!

  11. kakel zegt:

    Echt een kranig besje, je moeder. Gefeliciteerd met haar 99-ste verjaardag! Dat het voor haar maar een gezond en voorspoedig nieuw levensjaar mag worden. Hiep, hiep 🙂
    Liefs Kakel

  12. staartje zegt:

    Gefeliciteerd! klinkt als heerlijk genieten

  13. gewoonanneke zegt:

    @ allemaal bedankt voor de felicitaties.

  14. jokezelf zegt:

    Gefeliciteerd Anneke, óp naar de 100! Fijn dat ze nog zo goed is.

  15. Oh wat leuk. Gefeliciteerd!

  16. Lenjef zegt:

    Levensdraad

    wanneer de dunne draden van ‘t korte bestaan
    heel fragiel
    gesponnen op het levenswiel
    soms breken blijft toch het weven verder gaan

    Zij het een beetje te laat, toch een dikke proficiat! 🙂
    Lenjef

  17. gewoonanneke zegt:

    Nogmaals bedankt voor de felicitaties.

  18. minoesjka2 zegt:

    als nog gefeliciteerd met je moeder. wat een rijkdom haar al zo lang te mogen meemaken, al kan ik me voorstellen dat het soms ook als een last voelt, en dat mag.

    • gewoonanneke zegt:

      Dank je wel, ja dat vind ik ook hoor. Echt een last vind ik het niet maar soms kan je het slecht hebben als ze zo op een onderwerp door blijft gaan en steeds weer opnieuw als een plaat die blijft hangen. 😉

  19. Rebelse Huisvrouw zegt:

    Wat geweldig is dat! Als je deze ongelooflijke leeftijd weet te halen is dat toch een enorme prestatie vind ik! Van harte gefeliciteerd met je moeder!

Geef een reactie

