Een goed begin

roodborstje (2)Vanmorgen een witte wereld en geen tijd om wat foto’s te gaan maken. Had al vroeg afgesproken om naar een redactievergadering te gaan van de RTV Krimpenerwaard.
Kon met een man meerijden die samen met mij het coördinerende redactiewerk voor zijn rekening zal gaan nemen. Dus konden we meteen even onderweg al vast wat dingen doornemen en bijpraten.  En ik blij dat ik niet met die gladde wegen hoefde te rijden ;).
Het was een constructieve vergadering, had ik de vorige keer nog het idee, iedereen zegt wat maar er gebeurt niets. Nu zijn er echt spijkers met koppen geslagen en dat was ook wel nodig een beetje.
Ik ben een van de weinige die niet al bij een radio of tv omroep vrijwilliger was en daarom moet ik toch even er inkomen hoe alle lijnen lopen.  Wie wat doet en wie wie is. Ken wel aardig wat mensen al inmiddels er van maar ook nog veel die ik niet ken dus een ochtendje studio was wel even belangrijk zo.
Ga deze week er eens mee aan de slag om wat dingen uit te zoeken en proberen te regelen, kijken of het gaat lukken.
Het zal wel aftasten worden nog hier en daar, wat kan, wat mag maar het komt vast goed.
Ik heb er best zin in, even weer wat helemaal nieuws en anders te gaan doen.

Foto archief @nneke

Dit bericht werd geplaatst in RTV Krimpenerwaard. Bookmark de permalink .

13 reacties op Een goed begin

  1. beaunino zegt:

    Jammer dat het nu alweer weg is hè? Wat ga je precies doen daar als vrijwilliger Anneke?

    • gewoonanneke zegt:

      Ja ik ga daar samen met nog iemand de dingen coördineren. Alle inkomende berichten bekijken en kijken wat er mee gedaan moet worden Of het iets is voor de radio of voor een tv opname en een team er naar toe te sturen. Of op de kabelkrant zetten of de website. Moet er nog wel wat inkomen hoor maar het lijkt me ook wel leuk.

  2. ♫ Mel☺dy ♫ zegt:

    Het was inderdaad geen pretje om ’s ochtends te moeten rijden.
    Ik was zelf godzijdank enorm alert maar anders had ik mijn auto aan mot gehad doordat iemand anders zich niet aan het weer aanpaste…

    Hoe dan ook…

    Iets nieuws beginnen is altijd leuk want je bent nooit te oud om bij te leren, laat staan een leuke uitdaging aan te gaan, toch?
    Ik wens je veel succes maar bovenal veel plezier.

    Ohja, onvruchtbare vergaderingen verafschuw ik ook, zo tijdrovende nonsens 😉

  3. rietepietz zegt:

    het was vast niet noemenswaard die sneeuw maar juist dan is het lastig rijden ,omdat het snel smurrie is! Lijkt me wél leuk werk wat je nu gaat doen en je zult het vast wel snel onder de knie hebben.Succes!

  4. minoesjka2 zegt:

    wat leuk ! succes hoor.

  5. Plato zegt:

    Spijkers met koppen klinkt goed (in elk geval beter dan andersom). Dan kun je verder. Ik ben benieuwd wat je daar gaat doen.

    • gewoonanneke zegt:

      Ja het is nog niet heel duidelijk ingevuld maar het is de bedoeling dat ik met nog iemand die ook voor een krant schrijft ga kijken naar alle inkomende mails en persberichten en dan uitzoeken wat geschikt is om te gebruiken voor een tv uitzending of een radioprogramma. Maar het moet allemaal nog ingevuld worden.

  6. Akelig met die sneeuw… Maar alles is goed gegaan!
    Succes met je nieuwe uitdaging!

  7. Plien zegt:

    Wat leuk en leuk zo nieuwe uitdaging 🙂

Geef een reactie

