Holderdebolder, wat een rommel op de zolder

Vanmiddag heerlijk wezen fietsen na mijn ieniemini baantje, was er wel aanschoonmaken toe na twee dagen binnen gezeten te hebben zonder met iemand dan ook een woord te wisselen (behalve digitaal dan) en daar kan ik slecht tegen. En bij mijn ieniemini baantje waren ze ook op vakantie dus was ik daar ook alleen.
Zondag werd mijn afspraak afgezegd en gisteren heb ik mijn zolder opgeruimd, wat een klus zeg. Ongelooflijk wat een zooi kan een mens bewaren.
Ben dan ook aardig aan het ruimen geweest en morgen nog maar even langs de kringloop om het een of ander weg te brengen nu ik nog steeds de auto van mijn zus heb.
De zolder is het voorportaal van mijn kliko en ik denk zomaar dat ik de volgende keer mezelf de moeite maar bespaar en het meteen naar de kliko/kringloop doet, het is toch alleen maar uitstel.
Had er nog twee computers staan waar ik natuurlijk niets meer mee deed, dus het geheugen er uit gepeuterd en de rest naar de afvalverwerking brengen morgen.
Mijn ex was helemaal een bewaar type en er stonden dus nog dingen die hij wel wilde bewaren en altijd nog op mijn zolder waren blijven staan.
Hem dus maar even ge-sms’t of hij het nog wilde hebben of dat het naar de kringloop kon.
In principe kan ik het natuurlijk gewoon wegdoen anders had hij het maar mee moeten nemen maar heb geen zin om over een aantal niemendalletjes (in mijn ogen) dan later te horen dat ik het even had moeten overleggen.
Een heleboel oud speelgoed weggedaan naar de kringloop, spellen, puzzels die nooit meer gebruikt wordt.
Ik heb een zolder met een vlizotrap er aan dus als het luik dicht zit, zie ik er niets van maar toch het voelde goed aan op zo bezig te zijn al was ik toen ik zo’n uur of 9 klaar was wel ongeveer versleten van al dat trap op trap af lopen en sjouwen.  (kan ook in twee keer Anneke !!!, hoezo in twee keer 😉 )
Ben nu ongeveer mijn hele huis doorgegaan met mijn opruimwoede alleen mijn bijkeuken nog maar die komt wel als ik eindelijk eens zal gaan beginnen aan het opknappen daarvan.
Deze tekst kwam ik tegen op internet die vond ik wel grappig:
Opruimen is een wachtend besluit
Het is een stapeltje angst
Voor een toekomstig gemis