Ik ben begonnen……..

schuren keukenToen ik mijn baan kwijtraakte (noem het niet werkeloos want dat ben ik nog geen dag geweest)  ben ik begonnen met mijn huis helemaal opknappen.
Boven begonnen met de twee slaapkamers en de badkamer. De derde had ik al gedaan.
Daarna de gang en overloop tot de gang beneden en zo naar de kamer toe.
Alles geverfd, behangen en de badkamer helemaal vernieuwd met nieuwe accessoires en kleurtjes.
Het enige wat nog in de badkamer steeds moet is mijn wasbak vervangen, dan kan ik zelf niet en moet ik nog iemand voor vragen dat te doen voor me. De wasbak en kraan heb ik al lang in huis.
IMG_2982De kamer was ook een hele klus, veel verbouwd, nieuwe vensterbanken alles geverfd en een open haard (nepperd) ingebouwd.
Nou ja ik hoefde me niet te vervelen maar toen ik er twee jaar geleden mee klaar was had ik het even gehad. De keuken en bijkeuken moesten nog maar even wachten.
Iedere keer was ik van plan om te beginnen maar kwam er weer wat anders tussen of kon ik de puf er niet voor opbrengen.
Maar vandaag was ik het opeens zat, of ik moest echt de keuken eens een heel goede schoonmaakbeurt geven of ik ging schuren en verven want dan kan ik daarna alles goed aanpakken.
Dus vanmiddag begonnen met schuren. IMG_2984Op zich is de keuken niet zoveel werk om te te doen, 2 deuren en een raam en alles witten. Maar in de kamer heb ik al het beukenkleurige hout ook geverfd dus dat wilde ik in de keuken ook. Mijn vitrinekast verven en nog een klein kastje. En dat is dus nog wel een hele klus.
Vanmiddag eerst de kast leeggehaald, daarna gestript, alle deurtjes en laden, glas er uit gehaald en toen alles geschuurd. Best lekker om te doen al zal ik morgen mijn spieren wel voelen.
Daarna alles nog even schoongemaakt zodat het geverfd kan gaan worden, dus het begin is gemaakt.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op Ik ben begonnen……..

  1. Dat is een heel project waar je aan begonnen bent hoor, maar wanneer het eenmaal klaar is, kan je er van genieten. Misschien is de klus geklaard voor de zomer, dat zou fijn zijn.

  2. dieneke zegt:

    Nou hier staat de ‘klussenbus’efkes op stal,wens je veel klusplezier!!ha ha dat laatste hebben niet veel mensen denk…..maar jij en ik vaak wel……..succes!

  3. Marja zegt:

    Lentekriebels? Succes Anneke!

  4. minoesjka2 zegt:

    Wat goed zeg, dat je begonnen bent 🙂 Word vast prachtig .

Geef een reactie

