Tot het blik leeg is……..

vervenVandaag met mijn zus een rondje gedaan zoals we dat altijd noemen. Even naar onze moeder daarna naar de winkels, wat eten en wat boodschappen doen en weer naar huis. Voor mij zo’n 25 km fietsen, het was niet echt lekker weer, beetje druilerig maar het was te doen.
Thuisgekomen zo half drie dacht ik, zal ik nog even gaan verven, had er wel zin in maar na zo’n eind fietsen lokte de bank en mijn crypto ook wel erg eigenlijk.
Verven vind ik wel leuk maar dat omkleden weer trekt me nooit zo aan, heb daar zo’n hekel aan.
Maar toch maar mijn Picasso broek en trui aangetrokken (was ooit rood en heeft nu alle kleuren die ik al een keer geverfd heb) en aan de slag gegaan.
Eerst de toog tussen kamer en keuken, ging lekker dus nog een deur alvast en een deurpost gedaan.
Ik keek in het blik verf en zag dat het nog een klein laagje inzat, wat kan ik nog doen, vast wat laatjes van de vitrinekast geverfd, nog niet op, al vast wat plankjes net zolang tot het blik echt leeg is.
Even kijken of het mooi is om de deurkrukken in een andere kleur te verven, eentje proberen en ja het ziet er mooi uit dus ook de andere nog maar even doen. schilderennn
Ik moet mezelf op een gegeven moment dwingen om te stoppen, ben onderhand ook een beetje high geworden van de verfdampen hoewel er wel een raam open staat.
Heb nog een lekker stamppotje hutspot, het smaakt prima. Vanavond twee detectives op tv dus nog even relaxen en slapen zal ik wel denk ik zomaar.
Vind het bijna jammer dat ik morgen uit ga, als ik naar mijn hart te werk ging dan ging ik morgen ook weer verder met verven.
Maar het uitje ga ik er niet voor afzeggen, dus maandag leg ik meteen mijn verfkleding weer klaar. Heb opeens weer de geest zeker nu ik zie hoe het weer opknapt zo.
Plaatjes internet

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Tot het blik leeg is……..

  1. staartje zegt:

    Dat geeft een mens energie

  2. Hahahaha……van die Picasso broek moet een foto komen hoor! Hopelijk heb je toch genoten van je uitje.

  3. rietepietz zegt:

    Whahaha, Picassobroek, echt goed gevonden! Petje af hoor,ik háát verven zélfs op de manier van Picasso !

  4. haha zo neurotisch als ik ben zou ik ook door gegaan zijn. Ben benieuwd naar het eindresultaat!

  5. Picasso-trui, leuk! En heb jij ook zo genoten van de detectives?? Hopelijk was je uitje erg leuk!

    • gewoonanneke zegt:

      Als ik verf zit ik er zelf ook helemaal onder dus daar heb ik dan speciale kleding voor die ik mijn Picasso kleding noem. Ja ik ben gek op detectives, liefst Engelse. En het uitje was heel gezellig, lekker gegeten en goed gezelschap. .

  6. kakel zegt:

    Het is een gegeven: het is vaak moeilijk ergens mee te beginnen, maar ook om er daarna weer mee te stoppen. Daar zit wel wat in, hè? Maar je uitje heb je dikt verdiend!

  7. minoesjka2 zegt:

    Mooi toch dat het zo lekker gaat ……… geeft positieve energie.

Geef een reactie

