Visualiseren…..

Gisteren heel gezellig uit geweest, lekker gegeten, gelachen, een leuke dag dus.
Vandaag had ik een verfdag gepland voor mezelf en zo bezig in de keuken waarvan ik dacht dat het toch niet zo heel veel werk zou zijn, zie ik opeens weer allerlei dingen waarvan ik denk. Ook meteen maar meenemen nu het toch een puinhoop is en ik hier bezig ben.
Want een puinhoop is het wel hoor, overal gereedschap, verf. Al mijn keukenspullen in dozen in de bijkeuken dus daar breek ik ook mijn benen bijna over alle rommel.
Het voordeel is wel dat ik het afgelopen jaar alles al bij elkaar gesprokkeld heb zoals nieuwe deurkrukken, verf, schuurpapier, afdekfolie, kwasten. Dus eigenlijk hoef ik niets meer te kopen en kan ik zo door gaan met alles.
De radiatoren zijn nu ook niet zo mooi meer als alles geverfd is dus die ook nog maar even meenemen. En dan heb ik nog een lambrisering, eigenlijk past die kleur ook niet meer bij de nieuwe kleuren die ik gekozen heb. Achter de kast probeer is uit hoe het er uit ziet als ik ze ga verven. Ben er nog niet uit eigenlijk want het is ook wel weer veel extra werk.Als ik zo bezig ben visualiseer ik hoe het er uit gaat zien als het klaar is, dat is soms even een steuntje in de rug want ik vind dat verven eigenlijk best zwaar werk.
Denk tenminste dat ik vandaag wel een behoorlijke workout gehad heb want het is allemaal trappen klimmen, strekken en rekken. Maar ook wel leuk om te doen hoor, ik zie het opknappen allemaal al zal ik morgen wel spierpijn hebben. Vandaag een flinke slag geslagen maar ben er voorlopig nog niet en dan nog alles schoonmaken en ik wil iets nieuws op de grond. Ook daar ben ik nog niet helemaal uit. Al werkend komen de ideeën eigenlijk wel vanzelf dus ook hier kom ik wel weer uit, ik heb nog even te gaan voordat het allemaal klaar is.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

16 reacties op Visualiseren…..

  1. Zo’n gezellig dagje uit, heb je af en toe nodig hoor, dan kan je er weer even tegen.

  2. rietepietz zegt:

    Dapper hoor…. ik moet er niet aan dénken om dat allemaal in m’n uppie te doen!!!!

  3. Nannie zegt:

    Nou inderdaad wat een doorstoom-locomotief kan jij zijn zeg pffft petje af voor jou hoor

  4. kakel zegt:

    Het hoeft niet allemaal in één dag af, hoor Anneke 😉 Vergeet je niet te genieten terwijl je bezig bent? Bezige bij…
    Liefs Kakel

  5. Nou meid, je bent er klaar voor. En neem de tijd zou ik zeggen!
    Zeker als het mooi weer is lekker vrij nemen 😉

  6. dieneke zegt:

    Een verfpauze mag toch wel.Maar ik snap het wel, tis net of dan de ‘rommel’weer aangroeit.

  7. minoesjka2 zegt:

    Lekker hoor, zo’n dagje in huis bezig zijn, je bent weer goed bezig 🙂

    • gewoonanneke zegt:

      Ja ik vind het ook wel leuk om te doen hoor als is het veel werk maar daar weet jij alles van denk ik. (nu kan je natuurlijk even niks doen)

      • minoesjka2 zegt:

        Houd maar op. En zo als het nu voelt, gaat het ook nog wel even duren voor mijn slaapkamer echt helemaal klaar is 😦 Wat dat betreft is het een pech kamer : eerst een slijmbeursontsteking waardoor het stil kwam te liggen, en nu diezelfde arm gebroken.

Geef een reactie

