Lentekriebels…..

DjjjjjjjjWat een prachtige dag vandaag en ik had echt veel werk te doen nog voor de krant en ook voor mijn vrijwilligerswerk bij de RTV Krimpenerwaard.
Meestal zit ik zondagochtend wat te kletsen op Skype met een vriend maar die had ook andere dingen te doen (kan me niet voorstellen wat er leuker is om te doen dan met mij te praten eigenlijk maar dit terzijde haha) .  Dus meteen toen mijn eerste was buiten aan de lijn hing begonnen voor de krant en het vlotte heel snel en binnen no time had ik al mijn berichten in concept klaar, nog een kwestie van overlezen, corrigeren, foto’s toevoegen vanavond en klaar is Anna. (Zouden die wijntjes van gisteren me geïnspireerd hebben?)
Voel me vandaag na wederom een goede nachtrust zonder onderbrekingen (rosé, wit en rode wijn gisteren in die volgorde moet ik toch even onthouden) heerlijk uitgerust.
Bij het ophangen van was twee keek ik zo de tuin rond en kreeg meteen weer kriebels, heerlijk om weer wat te gaan doen in de tuin. Maar eerst de keuken klaar en eigenlijk ook de bijkeuken natuurlijk al zal ik die niet in zo’n tempo DCF 1.0gaan doen als de afgelopen week maar op mijn gemakkie. (zei ze stoer).
Even alle ramen open gezet in huis om de verfdampen weg te laten waaien, dat kan even geen kwaad.
Wel even voor mijn overige bloggers, het komt er even niet van om te reageren.
Eigenlijk dacht ik ook mede daarom om even te stoppen met bloggen en me helemaal te wijden aan de edele schilder (zeg maar klieder) kunst maar ik kan het toch niet laten.
Alleen ontbreekt even de tijd om te reageren, komt vast wel weer goed binnenkort als ik een inhaalslag zal maken.
Een warrig blogje ja best wel eigenlijk maar had gewoon niet zoveel nieuws te melden en om nu weer over mijn stokpaardje (het verven en opknappen van de keuken voor wie het ontgaan was haha) maar even niet.
Niet alleen warrig maar ik denk ook melig en kan me voorstellen dat het volgers gaat kosten of misschien dat jullie ook wel eens zo’n dag hebben.wijn
Wakker gekust worden door de zon, heerlijke muziek op, lekker schrijven, de was drogend buiten voor de eerste keer weer, overal in de tuin van alles weer op zien komen, de vissen zelfs weer boven in de vijver zwemmen.
Kortom Lentekriebels hebben toegeslagen en dat voelt goed aan.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

15 reacties op Lentekriebels…..

  1. Marja zegt:

    Doe maar lekker hoor …..

  2. Het was vandaag inderdaad heerlijk weer hoor, ik heb de boel ook maar eens lekker opengezet. Het is toch zalig wanneer je zo lekker kunt slapen?……en als een wijntje daar bij kan helpen, moet je dat zeker doen hoor, proost!

  3. dieneke zegt:

    En zo kwam je zeker ‘warrig’bij een heel oud blogje van mij over de zeemeermin terecht,ha

    • gewoonanneke zegt:

      Nou eerlijk gezegd had ik een ander blogje gelezen van je een soort dromerig blogje en daar wilde ik op reageren. Hoe ik dan opeens hier terecht kwam zal inderdaad misschien wel door rosé, wit en rood gekomen zijn haha.

  4. beaunino zegt:

    O ja, heerlijk hè?! Gewoon lekker doen waar je zin in hebt/tijd voor hebt.

  5. Je bent lekker bezig, de spirit zit er goed in op zijn Anneke’s!
    Succes en dat reageren komt wel weer meid!

  6. minoesjka2 zegt:

    Nou, als je schrijft hoef je echt niet gelijk altijd ook bij andere te reageren hoor, iedereen kan hier lezen hoe druk jou agenda is 🙂
    En ja, ook ik begin langzaam de lentekreibels te krijgen ……… wat heb ik er zin, in een lekkere lente en een mooie zomer 🙂 Nu maar afwachten of we dat ook gaan krijgen hahaha

  7. rietepietz zegt:

    Toch maar doen wat je zelf prettig vindt, ik volg je niet eens dus ik kán je niet “ontvolgen” 😉

  8. Plato zegt:

    We hebben allemaal wel eens zo’n dag Anneke.
    Maak van je hobby geen must.

Geef een reactie

