Klaar !!!!!! (bijna)

https://www.youtube.com/watch?v=3R5gHF0vzew

Vandaag uur u, het vinyl zouden ze komen leggen. Gisterenavond belde de mijnheer op en vertelde me dat hij om half 8 zou komen.
Half 8 dat is voor een avondmens zoals ik ongeveer middernacht maar goed dan maar vroeg de wekker zetten.
Gisteren nog lopen werken, schoonmaken. Had nog een vergadering van de RTV Krimpenerwaard waar ik voor de vrijwilligers uitleg zou geven wat onze taak als hoofdredacteurs zal zijn. Mijn collega vond dat ik dat wel kon doen.  Nou heb ik weinig moeite om voor een groep mensen te praten en vragen te beantwoorden maar ik wilde het toch nog wel een beetje voorbereiden.
Een leuke bijeenkomst, veel mensen gekomen, weer veel nieuwe gezichten gezien maar pas om 11 uur weer thuis.  Toen nog mijn bank en tafel in de keuken gezet en ook alles nog maar voor alle zekerheid even gedweild om 12 uur ’s nachts. Je bent een nachtmens of je bent het niet toch !!
Vanmorgen was de man er stipt op tijd en mijn zus en zwager waren er ook om mee te helpen met de meubels terug te zetten. Heel snel werd de vloer gelegd, meteen zag ik dat ik een goede keuze had gedaan qua kleur. Het ziet er heel mooi uit vind ik zelf en zus en zwager vonden het ook mooi.
Al na een half uur konden we beginnen met de meubels verzetten, door een tip van de stoffeerder om 2 stukken touw te gebruiken om de kast en de bank op te tillen ging het betrekkelijk gemakkelijk en was het zo gebeurd.
Negen uur was de man klaar met kamer en keuken en hielpen zus en zwager nog even met weer alles op zijn plaats zetten. De deur er weer inhangen, de lambrisering voor de radiatoren weer bevestigen. Daarna ging mijn zwager naar huis en mijn zus bleef nog om wat meer dingen op zijn plaats te zetten. Te voorzien van dopjes ter bescherming.
Om half 11 was ik het helemaal zat en zijn we even naar mijn moeder gegaan en daarna gaan lunchen bij de Hema.
Half een was ik weer thuis, even op de bank, nee toch maar beginnen met inruimen van de kasten en de rest.
Lekker op mijn gemakkie ook zo leuk om te doen natuurlijk. Had een paar maanden geleden ook een nieuw kleed onder de tafel gekocht, het past er heel goed bij.
Zo worden de keuken en kamer weer aangekleed. Vanavond heb ik het wandelen met mijn vriendin maar afgezegd en kwam zij even kijken en een bakje doen.
Zo op de bank zittend kwam opeens de man met de hamer langs dus het zal vanavond niet echt laat worden voordat ik naar bed ga.
Nog een paar dingetjes die gedaan moeten worden, een plakrandje op de kast, plintjes en nog een deur aan de onderkant iets van afschaven en dan is het echt klaar.
Ik ben er heel erg blij mee en eigenlijk ook best trots op mezelf (waarom ook niet 😉 ) dat het zo mooi geworden is.

FOTO’S !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

20 reacties op Klaar !!!!!! (bijna)

  1. Marja zegt:

    Ik vind het geweldig!

  2. pamitsha zegt:

    Wat ontzettend mooi!!!

  3. Corja zegt:

    Zo! Jij hebt hard gewerkt! Het ziet er prachtig uit. Strak!

  4. beaunino zegt:

    Wat is het mooi geworden. Lekker fris en zomers met dat wit. Eer van je harde werken hoor!

  5. Siny zegt:

    Geweldig , en dat heb je helemaal zelf gedaan? Petje af

  6. rietepietz zegt:

    Nou hélemaal terecht dat je trots op jezelf bent…. ik doe het je niét na in m’m uppie1
    het zier er écht fantastisch uit, gefeliciteerd! En voor het theekasje heb je óók een prima keuze gemaakt!

  7. Dat ziet er super uit, een hele prestatie, en daar mag je best hartstikke trots op zijn hoor! Je lievelings- kastje, heeft ook al een mooi plekje gekregen zie ik.

  8. minoesjka2 zegt:

    Is mooi geworden zeg …….. en nu is het tijd voor het genieten van je noeste werk.

  9. Goh Anneke, wat is het mooi allemaal! Bekend kleedje in de keuken trouwens ;-).
    Ik hoop dat je heel veel plezier zult hebben van alles wat je gedaan hebt! Echt TOP!

  10. kakel zegt:

    Wow Anneke, wat zit je er netjes bij! Je hebt echt eer van je inspanningen. En het mocht dan een middernachtklusje zijn, vroeg op de dag was alle klaar. Heel veel plezier met je nieuwe inrichting.
    Liefs Kakel

Geef een reactie

