Een oplossing dichtbij…..

kastjewlEen paar jaar geleden had ik ook mijn badkamer (een heel duur woord voor een kleine doucheruimte met wasbak)  opgeknapt en een ladekastje er in gezet van riet voor shampoo en aanverwante dingen.
Maar nu na twee jaar ongeveer zijn de laatjes inmiddels door het vaak nat worden zo verteerd dat ze uit elkaar vielen.
Dus was ik al een tijdje op zoek naar een klein kunststof kastje om daar weer neer te zetten.
Kon het niet vinden eigenlijk tot ik een keer thuiskwam en dacht, hé, ik heb gewoon zo’n kastje nog op de overloop boven staan waar zoek ik nou eigenlijk naar.
Dus vanmiddag even de badkamer schoongemaakt, het oude kastje er uit en het nieuwe er in.
plankje gang wlAlleen het kastje gebruikte ik wel voor mijn föhn en dingen die niet in de badkamer konden staan met een spiegel daarboven. Nu had ik pas nog een paar mooie plankjes gekocht voor dacht ik in mijn bijkeuken op te hangen maar bedacht ik vanmiddag die zijn ook wel geschikt om in de overloop op te hangen.
Nu zijn de muren in mijn huis van dusdanige kwaliteit dat op de ene plaats als ik boor heb ik een gat van weet ik hoe groot en krijg ik er met moeite een fatsoenlijke plug er in en op een ander plaats kom ik er amper in.  En dat was hier ook het geval. Na wat frommelen en opvullen lukte het me wel om het voor elkaar te krijgen. Had zoveel inspiratie dat ik het tweede plankje dat ik had boven mijn bed maar meteen wilde bevestigen. Zelfde laken een pak, ook weer gelukt.
Alles weer gestofzuigd en meteen maar gedweild en opgeruimd. Het ziet er leuk uit.
Boven mijn bed wilde ik al een tijdje een plankje voor mijn telefoon en afstandsbediening die altijd overal mijn bed uitvallen op de grond.
Een oplossing met een gesloten portemonnee zo en ik moet eerlijk zeggen als dingen moeilijk gaan vind ik dat op een of andere manier ook wel weer leuk als het dan lukt om het toch op te lossen, linksom of rechtsom.
Na het eten zat ik even lekker rustig naar het journaal te kijken. Opeens hoor ik boven een bons………Nee toch dacht ik, bleef zitten en wilde eigenlijk niet gaan kijken.plankebedwl
Maar na een half uurtje kon ik mijn nieuwsgierigheid toch niet bedwingen en ging naar boven. Gelukkig het was alleen maar mijn föhn die op de grond gevallen was en niet het plankje er weer afgevallen zoals ik eigenlijk gevreesd had.  Moet toch maar wat meer vertrouwen hebben in mijn eigen knutselkunst. 😉 😉

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

16 reacties op Een oplossing dichtbij…..

  1. Wat een super oplossing! CreaAnneke is goed bezig 😉

  2. Marja zegt:

    Niet zo twijfelen aan je kunsten. Je bent een kluskanjer.

  3. Met zo’n mooi kastje in de badkamer, ga je nu zeker wel 3x per dag douchen hè?

  4. rietepietz zegt:

    Jij gunt jezelf ook weinig rust , tjongejonge wat ben je weer in de weer! Natuurlijk helemaal top dat jij niet hoeft te zitten wachten tot “een heer des huizes”is een keer in beweging komt;-)

    • gewoonanneke zegt:

      Nee een heer des huizes die wat doet ontbreekt. Heb wat dat betreft een goed voorbeeld gehad, mijn vader deed nooit wat in huis. Werkte ook altijd heel hard natuurlijk bij die boeren. Mijn moeder deed ook alles. En zelfs nu ze al zo oud is is ze toch nog altijd bezig met dingen doen. Zal wel een erfelijke belasting zijn zo. Maar vandaag heb ik een rustdag genomen hoor, dat kan ik ook wel. ;).

  5. dieneke zegt:

    Die spiegel is trouwens ook heel leuk en dat behang heb ik ook uitgezocht voor de rommelkamer.Je bent weer goed bezig!!

    • gewoonanneke zegt:

      Ja dat behang in de slaapkamer kocht ik een jaar of 4 geleden toen ik hem opknapte. Dat het nog steeds te koop is,dat is wel grappig. Was ook blij met die spiegel in de tuin, staat heel leuk.

  6. minoesjka2 zegt:

    Lekker bezig zo 🙂

  7. beaunino zegt:

    Leuk gedaan. Wat kan jij goed klussen.
    Aan mijn föhn zit een oog om hem op te hangen. Hij hangt bij mij dus gewoon aan een haakje. Echt handig, dus ik dacht misschien ook wat voor jou.

Geef een reactie

