Stilte voor de storm……

kappeerssssEen drukke week voor de boeg. Alleen vandaag nog niet dus ik neem het er even van maar. De zon schijnt en ik ben lekker gaan een eind fietsen, heerlijk even vast wat opladen voor de komende dagen.
Veel vergaderingen voor de boeg, afspraken voor de krant, interviews, zelfs nog beloofd om bij mijn zus het plafond te gaan witten, werken, mijn moeder bezoeken en nog een leuke dag uit. Hier later nog wat over (misschien).
Dus na een paar weken flink klussen nu wat meer denkwerk zal ik maar zeggen om te doen voor de afwisseling.
Vanmiddag kwam de kapster nog en ik heb mijn haar ook heel luxe een keer door haar laten verven.
Zaterdag was ik lekker wezen statten en had wat leuke kleding voor mezelf gekocht en daar zag ik opeens ook een paar laarzen, precies in de kleur als ik een soort jasje had gekocht.
Ik ging er op lopen en hoorde steeds een rammelend geluid. Trok de laars weer uit en schudde er mee en inderdaad het leek wel een rammelaar. Ik riep de verkoper er bij, hij kon er ook niets aan veranderen. Blijkbaar zat er iets in de holle hak dat er een rammelaar van maakte.
Hij had geen ander paar mee maar kon het wel bestellen voor me via internet dan werd het thuisbezorgd binnen 3 werkdagen.  Maar woensdag op mijn dagje uit wilde ik ze wel aan natuurlijk. De gok toch maar genomen (tenslotte zijn een paar laarzen nooit weg en heb zeker nog wel wat anders in de kast staan om aan te trekken, mensen die mijn laarzentic een beetje kennen weten dat wel) en gisterenavond kreeg ik al een sms’je dat de bestelling was verstuurd. Vanmiddag kwamen ze al binnen, zonder rammelaar er in en mooi op tijd dus. Helemaal blij er mee. Nu nog een nieuwe lange broek korter maken en dan is mijn outfit compleet. Djjjjjjjj
Vanavond al de eerste vergadering bij het radio/tv station. Het begint allemaal een beetje vorm te krijgen. Leuk maar er moeten ook nog wel wat neuzen dezelfde kant opgezet worden en wat regels aangescherpt omdat veel mensen nog dingen op hun eigen houtje doen.  De radio uitzendingen worden al uit de nieuwe studio uitgezonden inmiddels en om de studio klaar te maken voor tv wordt hard aan gewerkt. Nog werk genoeg te doen daar maar ook wel leuk om daar onderdeel van te zijn.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen, RTV Krimpenerwaard en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Stilte voor de storm……

  1. rietepietz zegt:

    Genoeg te doen dus, maar het lijkt me allemaal wel leuk daar bij die radio.
    Rammelende laarzen lijkt me ook niets, trekt natuurlijk véselijk de aandacht!

  2. Lekker bezig Anneke, veel succes! En die laarzen, die moest je hebben hè? 😉

Geef een reactie

