Het interview..

interviewZit ik net een beetje na te denken of het bloggen nog wel zo mijn ding is krijg ik een mailtje of ik mee wil werken aan een interview voor een blad van een grote landelijke ouderenbond over bloggen voor senioren.
Ik vind het hartstikke leuk om daar voor gevraagd te worden en heb dus meteen een mailtje teruggestuurd dat ik dat wel wil.
Wanneer en hoe dat zal gaan dat zal ik dan nog wel horen. Ben wel heel benieuwd trouwens hoe dat gaat. Geïnterviewd worden is toch weer anders dan zelf interviewen.
Nu ben ik wel eens eerder geïnterviewd al een paar keer voor het jeugdwerk en een keer voor het waterleidingbedrijf, dat was ook heel leuk om te doen.
Op een of andere manier vind ik het ook wel een eer om er voor gevraagd te worden. Ze waren ook via mijn tweelingblog op seniorennet bij me terecht gekomen.
Nou ja even afwachten maar.
Gisteren ben ik weer bij een oud collegaatje van me wezen eten. Ook een blogger Plien ( https://metmijnneusineenboek.wordpress.com/) , ze heeft me ook de tweede keer geholpen met mijn blog veranderen en is ook echt een lezer. Ze had lekker voor me gekookt, echt haar best gedaan. Met allerlei zelf gemaakte dingen zoals verse mayonaise bij de aardappelpuree en zelfgemaakt ijs. Nou ja mijn kookvaardigheden zijn niet zo bijzonder hoog dus is het dan wel leuk om zo een keer lekker aan te kunnen schuiven. En ik hoefde zelfs niet af te wassen.  Dank je wel nog Paulien, het was weer heel gezellig en je weet het van de zomer wordt het weer barbecueën bij mij in de tuin. Die goede gewoontes moeten we er lekker inhouden.
Vandaag is ook het vrijwilligerswerk voor het Kinderwerk weer opgestart met de eerste vergadering. Een leuke groep met veel jonge mensen en ze hebben er weer veel zin in en ik dus ook want het blijft nog steeds leuk om te doen al sta ik momenteel een beetje op de achtergrond, en zo hoort het ook te gaan.  Twee jonge mensen zijn in het bestuur gekozen, helemaal leuk dat ze er zo’n zin in hebben. Ga dan ook een van hen inwerken in het penningmeesterschap wat ik momenteel nog doe, gedeelde verantwoordelijkheid en ook iemand er bij die van de hoed en de rand weet. typisch hollands
Een van de meiden loopt momenteel stage als onderwijzeres op een basisschool en had in haar klas de leerlingen gevraagd wat voor thema ze leuk zouden vinden en daar hebben we er een van gekozen voor dit jaar. Helemaal Hollands, een thema waar we veel leuke dingen mee kunnen doen.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

16 reacties op Het interview..

  1. Marja zegt:

    Zie je nou wel. Dat interview komt precies op het goede moment. 😉

  2. Goh, wat leuk voor je! Paulien is dus een keukenprinsesje, die moet je in ere houden hoor.

  3. Plien zegt:

    Misschien weet je dadelijk wel weer door interview te geven wat je wilt met je blog. En ach, koken vind ik leuk 🙂 En yep, die gewoontes houden we er zeker in!

  4. Hoe is het mogelijk! Veel plezier ermee en je hebt dan sowieso weer een leuk logje hè?

  5. Neeltje zegt:

    Niets is toeval, het valt je toe! 🙂

  6. rietepietz zegt:

    Net op tijd een duwtje in de rug;-)

  7. minoesjka2 zegt:

    O, wat een leuke dingen weer zeg 🙂 En wel slim om nu een event. nieuwe penningmeerster in te gaan werken. Dat zijn toch zulke bijzondere taken in een bestuur, die je nu eenmaal vaak niet zomaar, zonder inwerken over neemt.

Geef een reactie

