Een compliment, zo leuk soms

smilenIk ben nog steeds aangesloten bij een datingsite, weliswaar als niet betalend lid dus kan ik er ook niet veel mee.
Kan zelfs niet reageren alleen van die standaard interesse mailtjes sturen maar dat heb ik ook nog nooit gedaan. Kijk ook alleen maar op die site als ik zelf een berichtje krijg.
En zo nu en dan krijg ik dan een mailtje van iemand die geïnteresseerd is en eigenlijk denk ik dan altijd waarom ben ik daar nog lid want ik stuur toch altijd terug geen interesse.
Vandaag had ik weer zo’n mailtje waarin stond:
Iedere keer als ik naar je profiel kijkt krijg ik een glimlach op mijn gezicht, bedankt daar voor. 
Nou ik geef het toe dat gaf me ook wel even een glimlach om mijn gezicht, zeker toen ik natuurlijk nieuwsgierig geworden even ging kijken naar het profiel van die man.
Hmm  hij ziet er goed uit, kan wel zeggen er heel goed uit althans in mijn ogen, 50 jaar dus denk ik meteen:
Wat is er mis met die man, zo’n man net als die knappe boer uit boer zoekt vrouw, wat doet hij daar op een datingsite dat heeft zo’n man met zo’n uiterlijk toch niet nodig.
complimentDie kan volgens mij aan iedere vinger een vrouw krijgen.
En waarom reageert hij bij iemand die dan 12 jaar ouder is of ben ik te wantrouwig en is het gewoon een aardige man die een complimentje geeft.
Hij is een betalend lid dus ik kan hem een antwoord geven en dat doe ik dan ook maar.
Ik bedank hem voor het compliment en verder maar niets, tenslotte is een complimentje op zijn tijd best leuk.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

15 reacties op Een compliment, zo leuk soms

  1. Hartelijke Hot Hulk zegt:

    Vind het leuk voor jou
    En meteen als vrouw
    Er alles weer bij denken
    Enkel door een glimlach te schenken

  2. Marja zegt:

    Heerlijk om een compliment te krijgen. Tof dat je hem bedankt hebt.

  3. Een complimentje krijgen is altijd leuk , en kan je dag helemaal goed maken.

  4. Is toch leuk, zo’n complimentje? Gewoon van genieten, ik geniet er ook van hoor!
    Maar krijg het wel benauwd als het te dichtbij komt… dat vrije gevoel dat ik heb wil ik echt nog niet kwijt!

  5. beaunino zegt:

    Misschien is hij gewoon ook al 12 jaar lid en heeft hij nooit zijn profielfoto aangepast?

  6. rietepietz zegt:

    Nou jokkebrokken mannen nét zo makkelijk over hun leeftijd als vrouwen, dus het zóu kunnen dat hij dichter in de buurt van jouw leeftijd is en dáárom reageert. In ieder geval brengt hij z’n interesse leuk;-) Maar gewoon een leuke correspondentie vriend is óók luek!

  7. minoesjka2 zegt:

    Nou inderdaad, een compliment doet iedereen goed. Maar inderdaad, als het te dicht bij komt dan hoeft het van mij ook niet, geeft aan voor mij dat ik goed tevreden ben met de situatie zoals die nu is. En ik denk dat dat voor jou ook zo is, als ik zo vrij mag zijn het in te vullen.

    • gewoonanneke zegt:

      Ja bij mij wisselt het nog wel eens hoor, soms lijkt het me ook wel weer heel leuk zo’n man in mijn leven. Dus wie weet komt het er nog eens van. Maar ben er niet actief mee bezig momenteel.

Geef een reactie

