Wie durft te zeggen dat vrouwen kletsen….

IMG_3773Gisterenavond had ik weer vergadering van de RTV Krimpenerwaard en dit keer was ik de enige vrouw met nog zo’n 10 mannen. Iets waar ik verder helemaal geen moeite mee heb hoor, over het algemeen kan ik vaak met mannen beter opschieten dan met vrouwen.
Maar goed dit terzijde. Wat kunnen die mannen vreselijk ouwehoeren ook zeg, dan zeggen ze wel eens wat van vrouwen maar ze zaten echt regelmatig als een kip zonder kop door elkaar te kakelen zeg.
En ze hadden mij gevraagd om daar het verslag van te maken. Nu zijn namen al niet mijn sterkste kant en sommige mensen heb ik nog maar een keer gezien dus dat maakte het er niet makkelijker op om de juiste namen bij de juiste poppetjes te zetten.
Nou ja in ieder geval slaagden ze er in tot half 12 door te gaan. Ook wel gezellig hoor tussendoor en er werd ook wel gelachen.
DSC00013De vorige vergadering liep ik iedere keer na afloop met de bekers te slepen maar gisteren dacht ik bekijk het maar. Ik ga niet omdat ik toevallig een vrouw ben iedere keer daar de zooi opruimen, ze doen het zelf maar.
Heb mijn eigen beker in de afwasmachine gezet en bye bye, zwaai, zwaai en weg was Anneke.
Had de auto van mijn zus te leen gekregen weer een weekje dus dat was wel makkelijk en ik hoefde niet mee te rijden dus lees te wachten weer.
Vandaag was mijn dag. Heerlijk rustig aan gedaan tot vanmiddag, ik moest kiezen tussen mijn bank en mijn kasje buiten. De zon scheen dus ik dacht proberen mijn kasje weer overeind te krijgen en dat lukte met wat moeite weer. Alles er wel uit moeten halen eerst maar er was weinig beschadigd. Eigenlijk alleen een paar bakken met de uitgepote Appie groententuintjes dus dat is niet zo erg.
De tuinstoel weer uit de vijver gevist en daaronder zaten 3 kikkers helemaal vast in het net van de vijver. Kon ze nog net redden van de verstikkingsdood. Niet dat ik iets van dankbaarheid merkte hoor en de prins zat er ook weer niet bij. ;).
Mijn fiets was weer gemaakt. Een hele nieuwe motor zit er op, een nieuwe en volgens de fietsenmaker betere motor. Laat ik het maar hopen dan. Maar wel blij. Hij vertelde dat het nieuwe wiel met motor 800,00 kostte.
ebike2Blij dat het nog allemaal garantie is dus en blij dat ik die fiets toch maar voor 5 jaar verzekerd heb ook voor reparatiekosten.
Vanavond nog voordat de Passion werd uitgezonden al mijn stukken voor de krant al af en zelfs het verslag van gisteren al geschreven en verstuurd.
Kortom vandaag was het zo’n dag waarop alles klopte en daar kan ik dan best lekker van genieten.

 

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen, RTV Krimpenerwaard, Tuin en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Wie durft te zeggen dat vrouwen kletsen….

  1. beaunino zegt:

    Haha, wat erg eigenlijk dat die mannen niet hun eigen kopje even opruimen.

  2. Marja zegt:

    Ik heb ook zo’n kletsman. Zelf ben ik dat helemaal niet.

  3. De mannelijk volgers van jou blog, zullen nu wel massaal afhaken……hahahahaha!

  4. Wat die fiets betreft zit je nu vast goed! Toch niet voor niks geweest, zoals je zo vaak hoor, die extra garantie! Veel fietsplezier dan maar weer hè, gaat vast lukken.
    En jammer dat die prins er weer niet bij zat hahaha. Ach, houd die vijver maar goed in de gaten, je weet maar nooit!
    Mannen kunnen, zeker tijdend vergaderingen, vreselijk zeg maar o-h-en. Als ik in een vergadering zat met alleen maar mannen dan riep ik ze soms gewoon tot de orde. Zo van… hallo, we zijn bij punt zoveel, zullen we maar weer, ik heb nog meer te doen. En ze luisterden ook nog dan haha.

  5. rietepietz zegt:

    Vertel mij wat1 Mannen kunnen onderling vréselijk “ouwe dingessen ” en voor een flinke roddel gaan ze ook al niet opzij.

  6. minoesjka2 zegt:

    Ja, vrouwen hebben de naam ,maar mannen ………. spreek me er niet van. Op het orkest zitten overwegend mannen, en het gepraat is soms niet van de lucht. Zo dat de dirigent vraagt of alle meisjes hun mond willen houden. Natuurlijk word er dan gelijk onschuldig door de heren naar de dames gekeken, maar iedereen weet echt hoe het in elkaar zit op dat moment hahahaha

Geef een reactie

