This day my day

IMG_6121Vandaag heb ik een fotosessie gehad voor het interview wat ik kortgeleden had voor het seniorenblad over het bloggen. Helemaal opgetut, mijn haren netjes, 10 keer verkleed want wat zou ik nou toch aantrekken haha.
Ik had geen idee hoe of waar en wat hij voor foto wilde maken. Hij Paardenpluishad verteld dat hij mijn een deel van mijn blog had zitten lezen. Eigenlijk zijn het een soort columns zei hij die verhalen van je, ze lezen lekker weg. Leuk om te horen toch.
Zelf had ik wel zin om een foto te gaan maken in de polder, ergens bij een bruggetje of zo maar ik wist ook niet hoeveel tijd die fotograaf had dus Visdief1als alternatief met dit mooie weer zou een foto in de tuin ook wel leuk zijn.
Maar hij stelde hetzelfde voor, gezien de verhalen ook wel over de polder in mijn blog en inderdaad het mooie weer. Dus in zijn oude VW campertje de polder ingegaan.  Hij had heel gezellig zijn hond bij hem die het ook niet verkeerd vond om in het weiland te gaan liggen rollebollen in het pas gemaaide gras.
Een hele serie foto’s gemaakt bij een boerenhek, echt superleuk om te doen hoor al geef ik er nog steeds de voorkeur aan om achter de camera te staan in plaats van ervoor. VeerMaar toch ook weer wat tips gekregen over het fotograferen. Moet me er eigenlijk eens wat meer in gaan verdiepen of eens een cursus doen.
Nou ja ik zie het wel, ik zou een paar foto’s krijgen ter zijner tijd en als ze door de censuur kunnen zal ik er wel een laten zien.
Mijn mijn gekapte haren zal wel niets meer van te zien zijn geweest met die wind in de polder maar eigenlijk is dat ook wel wat en wie ik ben.
Ben nou eenmaal geen net, keurigIMG_6186 gekapt iemand, bij mij zit er altijd wel ergens als ik niet oppas een vlek of mijn haar helemaal verwaaid of zo, weer eens in mijn ogen geveegd dus een vlek oogschaduw.. Ik doe het er maar mee……
Daarna nog even zelf de polder in gegaan op mijn fietsje, kortom een superdag, dat houdt de zaak weer in evenwicht.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen, Polderverhalen en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

25 reacties op This day my day

  1. jasmindamaro zegt:

    sehrschoenes foto tgoll

  2. Dat was dus een geslaagde dag Anneke, zeker als je zulke fraaie foto’s hebt kunnen maken.

  3. Marja zegt:

    Ik ben reuze benieuwd naar de foto’s.

  4. clair1991 zegt:

    knap hoor… en weer een smulblogje

  5. Fotomodel Anneke!!! Ook een leuke titel voor een blog 😉
    Ben benieuwd hoor…

  6. rietepietz zegt:

    We kunnen natuurlijk niet wáchten op de foto’s! Maar je hebt gelijk, uit je verhalen komt wel naar voren dat je een echt natuurmens bent en die moet je niet opgedirkt op een binnenlocatie op de foto willen zetten;-)

  7. kakel zegt:

    Het is genieten in mei 🙂 Je hebt prachtige foto’s gemaakt.
    Fijne pinksterdagen,
    Liefs Kakel

  8. beaunino zegt:

    Ben benieuwd naar de foto’s hoor. Je wordt nog beroemd met je gezellige blog!

  9. Ook ik ben erg benieuwd naar de foto’s! Het plezier in de dag straalt van je blog af, fijn weekend gewenst!

    • gewoonanneke zegt:

      Ja vond in de polder foto’s maken zo leuk, leuker dan wanneer ik achter de computer zou zitten of zo. En die fotograaf was zo’n leuk mens, soms heb je dat opeens dat het lijkt of je iemand al jaren kent.

  10. minoesjka2 zegt:

    Wat leuk zeg, dat de fotograaf hetzelfde idee had als jijzelf 🙂 En ja, een foto in de polder hoort gewoon bij jou verhalen, en als het geregend had, had een foto bij een kop koffie in de He.ma ook niet misstaan hahaha.

  11. willy zegt:

    wat weer een schitterende foto’s, vooral die van de scholeksters(?), lees met met veel lol je blog.

Geef een reactie

