Op de valreep

computer (2)Tja het weer was vandaag zodanig dat het beter was om binnen te blijven en dat heb ik dus maar gedaan. Had eigenlijk nog een afspraak voor de krant, althans mijn collega die dat deel voor zijn rekening neemt ging een paar dagen op vakantie en vroeg op de valreep nog even of ik dat kon doen. Maar zei hij, lukt het niet maak ik er zelf wel iets van als ik terug ben.
Nu wil ik eigenlijk bij voorkeur op zondag gewoon vrij zijn ook voor de krant dus het moet wel heel dringend of bijzonder zijn. Ik had er al helemaal geen zin in en hoewel ik een hekel aan regen op zondag heb kwam het nu wel aardig uit en had ik een goede reden om niet te gaan. Ga me niet ook nog helemaal nat laten regenen dus ben lekker thuisgebleven.
Mijn dag maar goed besteed met zaken die echt vandaag gedaan moesten worden.
Voor het Kinderwerk waar ik penningmeester ben moest ik nog een V en W rekening maken, de boeken afsluiten van 2014, de eindverantwoording en subsidie aanvrage naar de gemeente. Inleveren uiterlijk 1 juni dus ik was nog ruim op tijd ;).
Evenals mijn sollicitaties voor de maand mei, kon nog net en heb het netjes allemaal gedaan dus vandaag.
Eens flink wat foto’s uit zitten zoeken, bestanden uitzoeken, opruimen van mappen op de computer ook hard nodig een back up maken. Allemaal van die dingen die ik op zo’n regenachtige dag goed kon doen.
zon liefdeHet geeft me ook wel weer een voldaan en goed gevoel dan, dat het weer klaar is. Kon weer aardig schrappen in mijn “to do” boekje.
De komende week heb ik weinig in mijn agenda staan en dat wilde ik maar eens een keer zo houden ook. Heb nog veel klusjes in en om mijn huis dus daar heb ik dan eens tijd voor, de weersvooruitzichten zien er veel beter uit dus denk ik maar : Zo’n regendag had ik gewoon nodig vandaag ;).

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op Op de valreep

  1. Af en toe zo’n regendag kan je min of meer dwingen tot rust… en doe vooral die backup. Het zou zonde zijn als je werk verloren zou gaan! Rustige week gewenst 🙂

  2. Zo’n regenachtige dag is ideaal, om wat achterstallige klusjes te doen Anneke, en een back-up is toch wel belangrijk hoor.

  3. rietepietz zegt:

    En voor de tuin natuurlijk een weldaad zo’n regendag, het was hard nodig!

  4. Corja zegt:

    Heerlijk om zo nu en dan die administratieve rompslomp weg te werken. Daar worden de regenachtige zondagen voor gecreëerd 😉

  5. kakel zegt:

    Je hebt je regendag goed besteedt. En het mooiste is dat alle klusjes gedaan zijn zodat je van de zon en vrije tijd kan genieten.
    Liefs Kakel

  6. minoesjka2 zegt:

    Gelukkig dus dat het een regendag was. Was het mooi weer geweest had je zitten balen dat je dat papierwerk niet eerder had gedaan en was je liever gaan fietsen….

Geef een reactie

