Op mijn wenken bediend

Eendenkooi 1Pas schreef ik een blogje over de eendenkooi in ons dorp en de wens om daar nog een keer naar toe te gaan om te gaan fotograferen.
En wat gebeurt er, vanmorgen kreeg ik een persbericht van het Zuid Hollands landschap dat ze de 13e een fotoworkshop organiseren in de Eendenkooi.
Onder leiding van een professionele natuurfotograaf, het duurt heel de dag dus ik dacht, ga me meteen aanmelden.
Gekeken op de site, was wel benieuwd wat het zou gaan kosten 95,00.
Daar schrok ik wel van, pff wat een bedrag zeg. Aan de andere kant, ik ga niet op vakantie deze zomer, ik mag ook wel een keer iets gaan doen wat ik wel heel leuk vind om te gaan doen.
Vanavond waren mijn zoon en schoondochter er en ik vertelde het zo en ook dat ik het wel heel veel geld vond.
Gewoon doen mam zei hij ik betaal het wel.  Nee zei ik dat wil ik niet, het gaat er niet om dat ik het niet kan betalen maar het is wel veel geld.
Hij vertelde dat hij voor Moederdag voor Eendenkooi 15mij had zitten kijken om zo iets voor me te regelen maar alles wat hij tegenkwam kostte ook wel veel geld, wel ontzettend lief van hem hoor om daar aan te denken.
Ik ga het ook gewoon doen, heb er reuze zin in, een hele dag de Eendenkooi in, lijkt me zo ontzettend leuk en hoop ook leerzaam om te doen. Kan niet wachten tot volgende week zaterdag…..

Dit bericht werd geplaatst in Polderverhalen en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

15 reacties op Op mijn wenken bediend

  1. Marja zegt:

    Heerlijk voor je. Je gaat vast enorm genieten.

  2. Jokezelf zegt:

    Leuk hoor, eendekooien. Vooral als er nog jonkies bij zitten ook. Veel plezier! Ik ben benieuwd naar je foto’s.

  3. rietepietz zegt:

    dat is zéker goed aan je besteed, lief dat je het cadeau kunt krijgen van je zoon, en je mag je best een keer laten verwennen hoor!

    • gewoonanneke zegt:

      Ja ik vond het ook lief aangeboden maar ook te gek hoor dus ik betaal het zelf maar helemaal geen probleem. Alleen geef niet zo gauw iets voor mezelf uit zo’n bedrag, us bent zeunig ……

  4. ria zegt:

    Doen Anneke en ik ben benieuwd naar de foto’s. Verwen jezelf maar gerust.
    Groetjes, Ria

  5. minoesjka2 zegt:

    Wow ……….. wat leuk zeg, dat is ook precies wat voor jou 🙂 Ga er maar lekker van genieten, want je heb er niet alleen die dag wat aan, maar je zult elke keer als je hierna met je camera op pad gaat er iets aan hebben.

  6. Een superleuke kans Anneke en ook nog eens als cadeau! Geniet ervan!

  7. Veel plezier gewenst en ik ben erg benieuwd naar hoe je dag was!

Geef een reactie

