Beans to be

Bonen 8Zal niet helemaal goed Engels zijn maar bij de vertaling stond er bonen worden en eigenlijk klopt dat dan weer wel en ik vond het gewoon leuk klinken.
Vanmiddag kreeg ik een mailtje dat bij gebrek aan belangstelling aanstaande zaterdag de fotoworkshop in de Eendenkooi niet door gaat.
Bonen 4Heel eerlijk moet ik zeggen dat ik heel de dag had lopen twijfelen of ik het wel wilde gaan doen, vond het toch wel best veel geld eigenlijk en had het programma dat die man gemaakt had eens bekeken en daar zat ook weer een uitleg over de Eendenkooi bij, die ik de vorige keer ook al gehoord heb en wel meer dan een uur duurde.
Bonen 7Het programma zou beginnen met de portfolio van die fotograaf en zo nog een paar dingen waarvan ik dacht, per saldo zijn we ongeveer misschien amper twee uurtjes echt aan het fotograferen. Dus had ik het nog steeds niet betaald en nu werd de beslissing voor me genomen dus heb ik er helemaal vrede mee. Blijft de vraag als je geld niet uitgeeft heb je dan winst haha en wat kan ik allemaal nog gaan doen met die 90,00 bovendien opeens zaterdag een hele vrije dag. Wordt allemaal wel weer ingevuld, geld gaat vast wel weer ergens anders aan op, Bonen1wat dacht je van 45 koppen koffie bij de Hema of zo haha. (niet in een keer hoor of ik moet al mijn blogvrienden uitnodigen haha wat ook wel weer leuk zou zijn)
Nee, niet erg dus, vanmiddag mijn eigen fotosessie maar gehouden.  Heb in mijn mini groentetuintje verschillende soorten bonen en peulen staan die nu allemaal in bloei staan en het heel goed doen allemaal. Dat wordt binnenkort smikkelen en smullen.
En zeker de klimbonen met de rode bloemen vind ik echt schitterend om te zien, Bonen 9heb ook bewust bonen gekozen die rode bloemen gaven. (Als ze dan nog lekker zijn ook is dat mooi meegenomen 😉
Ze staan in een pot met een piramide van stokken daarboven dus ik hoop dat het straks een hele rode zee van bloemen is. Ik val altijd voor rode bloemen en planten, terwijl toch in mijn tuin een allegaartje van alle kleuren te vinden in. Maar rood is wel mijn favoriet.
Vanmiddag weer eens wat aan het oefenen geweest met mijn camera en lenzen en combinaties er van. Ik was niet helemaal ontevreden moet ik zeggen.  Gewoon ontzettend leuk om te doen en zeker met dit mooie weer. Smaakt naar meer………..

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen, Tuin. Bookmark de permalink .

15 reacties op Beans to be

  1. Potjandorie, 90 euro is geen kleinigheid Anneke, en je maakt zo ook al mooie foto’hoor.

    • gewoonanneke zegt:

      Dank je wel. Nou het was een mooi natuurgebied waar ik graag nog een keer foto’s ging maken en dacht altijd nog wel wat bij te kunnen leren. Komt wel weer wat anders een keer.

  2. Marja zegt:

    Smakelijke foto’s.

  3. Nou jammer zeg.. maar goed je houdt wel geld over! Komt vast goed!
    Lekkere dingen heb je in je tuin zeg!

  4. kakel zegt:

    Roos is afgelopen zaterdag naar een eerste workshop fotografie geweest en heeft het heel erg naar haar zin gehad. “Veel geleerd,” zei ze. En daar doe je het voor. De prijs was ongeveer hetzelfde. Wie weet krijg je nog eens een kans…Ik vind dat je prachtige foto’s maakt 😉
    Fijn weekend!

    • gewoonanneke zegt:

      Dank je wel Mirjam. Ja ik ga zeker nog eens verder kijken hoor misschien voor de winter om iets meer te weten over mijn camera en de mogelijkheden. Komt vast nog wel een keer. En inderdaad die dingen kosten gewoon best veel geld.

  5. Jokezelf zegt:

    Wat leuk, die rode bonen!

  6. rietepietz zegt:

    Nou we snappen prima wat je bedoelt met “Beans to be”. Vertaal programma’s werken gewoon voor geen meter en zeker niet van Engels/Ned.
    Ik heb wel eens een brief van m’n schoondochter (die écht wel Engels kan schrijven omdat ze sinds haar 12de jaar in de USA woont) in zo’n vertaalprogramma vertaald en het is ronduit beláchelijk wat er dan uit komt.
    Mooi dat je die 90,– in je zak kunt houden als je er toch al niet helemaal achter stond.

    • gewoonanneke zegt:

      Ja ik had mijn twijfels al een beetje toen in zijn programma had gelezen. Een uur voor zijn portfolio die ook op zijn site stond. En nog meer dingen. Maar goed had het wel leuk gevonden in dat natuurgebied nog een keer te fotograferen met andere fotografen dingen uitwisselen en dingen bijleren. Komt nog wel een keer.

  7. minoesjka2 zegt:

    Ach er komen vast weer andere fotoworkshops/cursussen die wel doorgaan en jou wel direct voor 100% aanspreken.

Geef een reactie

