Hersenkrakers…..

Na een weekje van voor mijn gevoel alleen maar tuinen gesproeid te hnadenkenebben vandaag de laatste keer bij mijn zus de tuin gedaan. Zij was een weekje op vakantie en ik zou haar tuin verzorgen. Vond het leuk om te doen maar ben ook wel weer blij dat het achter de rug is.
Drie tuinen bijhouden in drie verschillende dorpen met dat warme weer is wel een beetje veel van het goede. Wel ruim 200 km gefietst dat dan weer wel deze week.  Was vrijdagavond dan ook heel blij met een buitje regen, dat scheelde een hoop werk.
Vandaag dus maar een rustig dagje ingelast, niet veel gedaan, wel gechat nog een tijd en dat gesprek gaf me wel veel stof tot nadenken. Daarna gingen de raderen wel aardig draaien en ook het stukje fietsen maakte mijn hoofd niet helemaal leeg.
Dus vanavond heb ik me maar even op mijn dagboek gestort, maar ook dat bracht weinig soelaas. Sterker nog even terugbladerend wat ik zo nu en dan wel eens doe bracht eigenlijk nog meer verwarring dan ik al had.
Mag ook wel een keer zo’n dagje eens even de hersens laten kraken en na gaan denken over dingen die toch wel belangrijk voor me zijn zoals hoe wil ik mijn verdere leven een beetje in gaan delen voor zover ik daar iets aan kan veranderen of doen.
Moet ik oude dingen eens afsluiten en gaan voor nieuwe uitdagingen of misschien ook nieuwe mensen.
denkenIk weet het soms gewoon niet.
Heb nog steeds mijn twijfel of ik de omroep wel op mijn plaats zit, doe dingen ook wel graag met hart en ziel en dat gevoel heb ik daar nog niet bij. Volgende week is er nog een redactievergadering en daar afhankelijk van kijk ik wat ik ga doen. Er is overal vrijwilligerswerk genoeg te doen dus misschien eens een andere weg inslaan.
En ook op persoonlijk gebied en mijn contacten met mensen zit ik nog wel met een aantal vragen.
Voorlopig was dat genoeg vandaag om de raderen boven flink te laten draaien, ben er nog niet uit. Hoop vannacht wel te kunnen slapen en even mijn rust te vinden.

Plaatjes internet

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Hersenkrakers…..

  1. Die tuinen in 3 verschillende dorpen bijhouden, is ook wel een beetje veel hoor Anneke. Hopelijk heb je vannacht goed geslapen, en kan je fris en monter aan een nieuwe week beginnen.

  2. Marja zegt:

    En … lekker geslapen?

  3. Harrij Smit zegt:

    Een probleem onderkennen is al de halve oplossing. Zegt men. Goed bezig dus 🙂

  4. rietepietz zegt:

    Ik las al dat je heerlijk geslapen hebt, dat zal helpen om een helder hoofd te krijgen.
    Je komt er vást wel uit voor zover je zélf iets kunt doen.

  5. Als je ergens mee zit moet je soms even met jezelf in conclaaf.. Hoop dat je eruit komt en ik las hierboven al dat je goed geslapen hebt, dus dat is al mooi meegenomen!

  6. kakel zegt:

    Een goede nachtrust doet wonderen. Ik heb al gelezen dat je weer zin had in de nieuwe dag. Zo ken ik je weer! Maar af en toe een pas op de plaats moet ook kunnen!

Geef een reactie

