Al weer feestweek ;)

Monique5Gisteren de tweede dag van de Feestweek geen middagprogramma dus een rustigere dag voor mij. Kon lekker op mijn gemakkie overdag de stukken schrijven voor de krant en nog wat zaken in huis afhandelen.
Ben niet blij met het koude en natte weer maar voor de tuin was het wel een zegen even en voor mij veel minder gietwerk. Zo heeft ieder nadeel ook weer een voordeel.
De organisatoren van dit festijn zijn vrienden van me en we hebben een afspraak dat ik er gratis in mag, foto’s mag maken en dan voor hun in ruil wat helpt hier en daar.
Een goeie oplossing zo, de bewakers kennen me inmiddels en weten dus dat ik dicht bij het podium mag komen voor de hekken om foto’s te maken. En dat is best leuk om te doen. Trouwens ik zou met mijn nog steeds gammele knie niet eens heel de avond kunnen dansen en feesten.
Gisteren hadden ze weer een heel afwisselend programma. Ko
Monique Smit liet zien dat zwanger zijn een gezonde ziekte is want ze is inmiddels zo’n zeven maanden zwanger en stond gewoon op het podium in de tent.  Dat kindje moet als het geboren wordt al aardig wat muziek gehoord hebben. Weet niet of al die bassen en trillingen nou zo goed zijn voor zo’n ukkie maar goed daar zal ze best met haar dokter overlegd hebben neem ik zo maar aan.
Ja eigenlijk is hetgeen er te horen is niet echt mijn muziek of eigenlijk helemaal niet (op een paar na)maar het is wel mooi als je zo ziet dat zo’n hele tent van jong tot oud mee staat te dansen en te zingen.
Dat maakt het denk ik ook ieder jaar weer tot zo’n succes, de afwisseling van jong en oud houdt de sfeer goed.
DJ15Nou ja het tweede optreden was van de gebroeders Ko, nooit van gehoord eigenlijk haha maar ze gingen uit hun dak.
Het laatste optreden was een bekende DJ La Fuente. De dag voor zijn optreden zat hij nog in Afrika. Een leuke en heel aardige man met oog voor de camera.
Alleen gehuld in rook en fel gekleurde lichten en dat maakt het niet altijd makkelijk om wat foto’s te maken. Maar ik mocht even op het podium en dat was dan wel weer leuk om wat dichterbij te kunnen komen.
Echt dansmuziek en de jeugd vond het geweldig, wat oudere zag ik het laatste uur toen hij draaide even afhaken. Ja voor elk was wils natuurlijk. Niets voor mij ook hoor, was blij weer snel naar achteren te gaan en langer dan een uur had ik het ook echt niet uitgehouden.DJ6
Vanavond is het Hollandse avond, ben benieuwd maar ik ga er weer voor. Het is gewoon heel gezellig in de tent, veel bekenden en een leuke sfeer en de kans om  foto’s te maken.
Heb in de loop der jaren zo al heel wat artiesten op de foto gezet en ik moet zeggen het zijn ook heel gewone mensen al zijn er wel een paar met een beetje sterallures, zal geen namen noemen want je weet het maar nooit haha wie dit blog leest.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Al weer feestweek ;)

  1. Zo te lezen, was het gezellig en leuk Anneke, je hebt mooie foto’s van de artiesten gemaakt hoor.

  2. Marja zegt:

    Mens waar haal je de energie vandaan?

  3. kakel zegt:

    Je bent daar aardig op je plek als reporter/fotograaf 🙂
    Hartstikke leuk voor je.

  4. rietepietz zegt:

    Petje af voor je uithoudingsvermogen, ik zou bij al die herrie héél snel afhaken.
    Maar het past jou als een handschoen!

Geef een reactie

