Verwendag…..

Vuurvlinder2Had al heel lang de wens om nog een extra body bij mijn fototoestel te hebben maar goed dat zijn nog best dure dingen om nieuw te kopen dus zat ik eens rond te kijken voor een goede tweedehands.
Witje1Nu vind ik dat nog wel moeilijk kopen want hoe weet ik of iemand betrouwbaar is via internet. Tot ik vorige week via een vriend een link zag op FB dat een oud collega van hem een Canon camera te koop had, met twee lenzen en een tas erbij. Dus een compleet reserve uitrusting eigenlijk.
Groene KrekelIk nam contact op met die vriend en hij gaf mijn telefoonnummer aan zijn collega door, ze belde me en ik maakte een afspraak dat ze met haar camera langs zou komen.
Vanmiddag was het zover,naast het feit dat het een heel aardige vrouw was, was de camera met alles er bij in perfecte staat. Ze had de papieren er bij en alles.
Distel met hommelZe was zelf zwanger en haar man kon helemaal niet omgaan met deze camera dus had ze een kleine compactcamera gekocht en wist dat ze deze dan toch niet meer gebruiken zou.
AtalantaEn ik ben er heel blij mee. Meteen op de fiets gestapt om hem uit te gaan proberen vanmiddag en was heel tevreden met de foto’s.
Vanavond even mijn vriend een berichtje gestuurd om te bedanken voor zijn bemiddeling.
Zo kwam onverwachts mijn wens uit en heb ik mezelf verwend met deze aankoop waar ik nog veel plezier van hoop te hebben.
Krekel 1Nou ja even wat foto’s natuurlijk om te bewijzen dat hij werkt haha…… De vlinders komen weer.
Ik vind heel wat vlinders mooi maar de vuurvlinder vind ik echt prachtig en vanmiddag zag ik hem weer.  Zomaar een uurtje in het gras gezeten en alles wat in de buurt was op de foto gezet.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen, Polderverhalen en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Verwendag…..

  1. Myriam zegt:

    Je maakt er alleszins prachtige foto’s mee hoor!!!!

  2. Je hebt hele fraaie foto’s gemaakt hoor Anneke, vooral het vuurvlindertje staat er prachtig op.

  3. rietepietz zegt:

    Ik vind jouw foto’s altijd prachtig maar dat jij er blij mee bent is dat toch de hoofdzaak 😉
    Volgens mij maakt de camera niet zo heel veel uit maar is het belangrijkste dat je ermee om kunt gaan én oog voor het plaatje hebt, en dat zit wel goed bij jou!

  4. Prachtige foto’s, wat Rietepietz al zegt, jouw foto’s zijn altijd mooi!

  5. staartje zegt:

    Mooie foto’s. ik ben dol op vlindres. Goed om jezelf eens te verwennen

  6. minoesjka2 zegt:

    Door jezelf te verwennen met deze aankoop, verwen je ons dus ook weer met mooie foto’s 🙂

  7. Kakel zegt:

    Jouw gevoel voor fotografie ontwikkel je steeds beter 🙂 Mooie foto’s! Maar die maakte je toch al…
    lieve groet Kakel

  8. Harrij Smit zegt:

    En zo wordt al het goede je toegeworpen, Anneke. De foto’s liegen er weer niet om!

  9. Weer mooie foto’s Anneke!

  10. gewoonanneke zegt:

    @allemaal Dank voor de reacties. Nu nog even de tijd vinden om hem goed uit te gaan proberen haha. Komt vast goed.

Geef een reactie

