Helemaal ingetrapt……

24Een paar weken geleden kreeg ik van mijn nichtje een app’je dat zij kans had om een of andere prijs te winnen maar dan haar mailtje door moest sturen naar 10 andere mensen.
Ik had meteen beter moeten weten en dat app’je verwijderen want ik ken mijn nichtje wel die houdt helemaal van al dat soort shit waar ik meestal met een grote boog omheen ga.
Maar goed dit keer dus niet en ik klikte het aan en vulde mijn e-mail adres in en zelfs het e-mail adres van mijn krant dat ik eigenlijk zo “schoon” mogelijk wil houden.
Wat een enorme zooi aan mailtjes kreeg ik opeens binnen zeg, allemaal van die verkoopsites, energieleveranciers, winkelbedrijven.
Door begon mijn missie om me bij ieder mailtje dat binnen kwam af te melden, soms ging dat gemakkelijk maar bij sommige moest ik nog een aardige omweg maken om het weer kwijt te zijn.
En het leek wel of er nog steeds nieuwe bijkwamen, het leek niet alleen zo,het was ook zo.
36Gisteren was ik op de verjaardag van mijn nichtje en heb haar maar even gezegd als ze nog eens van die leuke app’jes verstuurd mij even mis te houden omdat ik daar niet echt blij van word.
Nou ja het zal nog wel een paar weken duren voordat mijn mailbox weer “schoon” is.
Het was wel meteen een mooie gelegenheid om een aantal nieuwsbrieven waar ik eigenlijk ook nooit wat mee deed voor mijn krant te verwijderen of op mijn andere e-mail adres te zetten.
Daar was het vandaag goed weer voor. Nog wel even tussendoor naar mijn moeder geweest om de was op te halen en even een praatje te maken. Op de terugweg begon het wel te regenen een beetje. Onderweg nog wel veel afgewaaide takken gezien en ook een aantal omgewaaide bomen.  Zelf had ik weinig schade gelukkig in mijn tuin, een paar planten die wat verwaaid waren zoals de tomaten.
Verder heb ik gisteren en vandaag de foto’s van de bruiloft verder zitten verwerken. Van de ruim 800 foto’s heb ik er een kleine 400 overgehouden en het had nog minder gekund maar goed, dat moeten ze zelf dan maar doen nog een aantal verwijderen.
164Heb ze vanavond meteen maar even naar het jonge stel gebracht, hoop dat ze er blij mee zijn maar dat zal ik van de week wel horen want toen ik kwam gingen ze net eten. Ben wel benieuwd hoe hun reacties zijn.  Heb wel weer dingen gezien die voor verbetering vatbaar zijn maar had ook mooie momenten kunnen pakken dus door elkaar was ik wel tevreden over het resultaat. Zo leer ik iedere keer weer wat bij.
Het weer voor de komende week is aardig wisselvallig dus ik zal de goeie momenten moeten pakken. Ach heb nog genoeg andere dingen te doen ook als het niet zulk mooi weer is in en om mijn huis. Ik kom de dagen vast wel door. Het is gewoon al fijn om niets te hoeven en dat is voor mijn gevoel ook vakantie.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Helemaal ingetrapt……

  1. Marja zegt:

    Wat een werk om alles weer af te melden. Niet meer doen hoor. De foto’s zijn schattig.

  2. Zoiets overkomt je dus maar één keer Anneke. Mooie en lieve foto’s hoor.

  3. Ik heb wel eens zoiets ongemerkt gehad, kreeg ik allemaal reclame en rommel uit België. En idd dat afmelden is nog niet altijd zo simpel!
    Leuk dat je die klus geklaard hebt met die foto’s… toch een heel werk en dan voelt het fijn als je het weer weg kunt leggen!

  4. rietepietz zegt:

    Alsof foto’s uitzoeken al niet genoég werk is, kun je ook nog al die mailzooi uit gaan zoeken!
    Maar ja, eigen schuld dikke bult maar dat zeg je zelf al ;-(
    ik klik zelf nooit voor nieuwsbrieven en ben héél zuinig met mailadres doorgeven en heb dus alleen prie mailtjes en alles dat met m’n log te maken heeft. Zó lekker rustig;-)

  5. Kakel zegt:

    Wat een ellende… Ik herken het want ik heb een keer een programma gedownload op internet waarmee ik me (zonder er erg in te hebben) abonneerde op e-mailberichten. Het heeft Roos heel wat tijd gekost, maar ik ben er vanaf. Pfff!
    Ontzettende lieve foto’s heb je gemaakt. Daar mag je trots op zijn, hoor.
    Lieve groet

  6. minoesjka2 zegt:

    Ja, sommige van die sites zijn hardnekkig …… en ik denk dat het iedereen wel eens overkomt hoor, dat je er toch intrapt. Succes met het verwijderen.

Geef een reactie

