B.Z.I.

Vandaag een Blog Zonder Inspiratie, vanmorgen even rustig aan gedaan had de kapster besteld om te knippen en te verven en voor de rest wilde ik gewoon even wat gaan fietsen. Daar moest ik wel even mee wachten want het stortte hier vanmorgen van de hemel, wel even in de schuur gestaan om te kijken natuurlijk of het nergens lekte maar geen druppel gezien dus hij heeft de eerste flinke test goed doorstaan.
Toen het droog werd lekker een poosje gaan fietsen, even naar mijn moeder om de was te brengen en weer op te halen en toen ik thuis kwam toch maar even aan de slag gegaan.
Zoonlief had gisteren al heel voorzichtig gezegd dat het geen kwaad zou kunnen als ik de schuur eens een beetje op zou ruimen. En nu met al die houtsnippers van het slopen kwam dat dus mooi uit.
Maar als hij zijn spullen uit mijn schuur zou halen en mijn vriendin die ook nog wat dingen even hier gestald heeft ze weghaalt dan is mijn schuur gewoon aardig leeg hoor, zeker na vandaag want ik had een container vol afval maar dat was wel veel houtsnippers en afval van het slopen en twee zakken vol plastic oude bloempotten, zoveel hoef ik er nu ook weer niet te hebben om mijn plantjes op te kweken.
Soms mis ik wel even mijn auto want heb nog een doos met oud ijzer staan dat ook wel eens weg kan, wat oude apparaten die weg moeten, nog wat chemisch afval zoals antivries en andere autoproducten. Dozen met kranten en nog wat dingen die naar de kringloop moeten, ook nog van mijn vriendin. Toch maar eens even een dagje een auto hier of daar zien te regelen om naar de afvalverwerking te gaan. Het ruimde wel allemaal lekker op zo.
Nu buitenom nog en dan kan ik gaan schuren en verven want ze geven mooi weer op voor de komende dagen.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

11 reacties op B.Z.I.

  1. Super dat het zo snel geregeld was hè met dat dak! Niet te geloven, maar vele handen maken licht werk. Nee.. je bent er nog niet, schilderen wordt een lekker klusje, maar inderdaad het wordt mooi weer. Ik ga vanmiddag lekker naar het water! Succes!

  2. Marja zegt:

    Rustig aan in de komende hete dagen.

  3. rietepietz zegt:

    Eh…. logje zonder inspiratie…..? Dat valt réuze mee zou ik zeggen!;-)

  4. Kakel zegt:

    Nou, je hebt er toch weer wat leuks van gebakken, Anneke! Jij bent echt een bezige bij.
    Lieve groet

  5. Plato zegt:

    Toch weer inspiratie genoeg. Veel klussen in het verschiet. Kijk maar uit met die warmte de komende dagen. Dan kun je er beter lekker bij gaan zitten.

    • gewoonanneke zegt:

      Warme dagen zijn juist heerlijk om buiten te werken, volgens mij heb je het warmer als je niets doet dan wanneer je werkt. Althans zo ervaar ik dat wel. Voel me altijd veel lomer en moe als ik me een dag niet bewogen heb.

Geef een reactie

