Waterpret in ’t Klompendorp

IMG_0023Dit jaar hadden we “Typisch Hollands” gekozen als thema voor het Huttendorp en het weer sloot daar naadloos bij aan want vandaag hadden we een prachtige dag. En dat kwam mooi uit dat met allerlei waterspellen de kinderen gewoon lekker in hun badpak konden zonder dat ze stonden te bibberen van de kou zoals gisteren. Het scheelde een jas.
Vanmorgen is mijn vriendin weer vertrokken, ben nog een stuk met haar mee gefietst en meteen doorgegaan naar mijn moeder. Was ook wel blij dat ze weer vertrokken was eerlijk gezegd. Heerlijk nog even gaan fietsen en toen ik weer thuis kwam lag de krant daar met mijn interview.
Lekker rustig in huis, muziekje aan het interview zitten lezen.  Ik was wel tevreden eigenlijk, het zag er wel leuk uit. Wel twee dingen door elkaar gehaald, het feit dat ik nu nog werk voor een krant en dat IMG_0042ik werkte op de salarisadministratie bij een kraamzorg instelling.
Zal het wel een keer inscannen en hier op mijn blog zetten, misschien wel leuk. Maar daar had ik vandaag nog even geen tijd voor.
Vanmiddag bij de spellendag gaan kijken nog een poosje, alles weer opgeruimd voor morgen.
Een paar weken geleden had ik op marktplaats nog een inbouw gasstel met afzuigkap te koop gezet voor mijn vriendin. Nooit een reactie op gekregen tot ik deze week gewoon toch nog opeens een bod van 100 euro kreeg. We hadden al besloten om het naar de kringloop te brengen als ie weer open is. Maar toch maar even een mailtje gestuurd dat ik het aanbod aannam.
En die mensen kwamen dus ook nog vanavond dat nog even ophalen. Mijn zoon had al gezegd haal er nog even een doekje overheen. Ik had dat hele ding niet bekeken en zo in de schuur gezet. Nou dat was geen overbodige suggestie van zoonlief. Pff zat gewoon nog meer dan een half uur te poetsen, was nog bezig toen ze al kwamen. Maar ze vonden het goed, betaalden en binnen 10 minuten waren ze weer weg. Zo ook weer mooi opgeruimd en we zouden sam sam doen dus toch wel snel 50 euro als extraatje. IMG_6344
Vanavond heel de avond alle papieren en rekeningen uit zitten zoeken, kinderen aan de lijst toevoegen. En wat foto’s op FB zetten. Leuk om te doen. Morgen nog een lange dag en dan is het eigenlijk al weer afgelopen. Vrijdag is het opruimen en afbreken, dat moet ik zelf gewoon werken en laat dat aan de jeugd over, heb dat zelf al genoeg gedaan, geef het stokje wat dat betreft lekker even door………

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Waterpret in ’t Klompendorp

  1. rietepietz zegt:

    Bezoek is leuk maar inderdaad, ook weer fijn als je het huis weer voor jezelf hebt.
    Mazzel dat je dat gasstel alsnog kwijt kon voor een extraatje!

    • gewoonanneke zegt:

      Ja dat was een onverwachte meevallen haha. Ze namen hem zo snel mee dat ik nog uren dacht die komen terug of zo, weet niet waarom. haha er was niks mis mee hoor een heel goede koop hadden ze er aan.

  2. Kakel zegt:

    Toch weer mooi meegenomen, die 50 euro’s!
    Zonnig weekend Anneke 🙂
    liefs Kakel

Geef een reactie

