Koppen…

Kop 2Zo het Huttendorp zit er weer op, het nog een paar prachtige dagen gehad, zowel qua beleving als qua weer.  Geniet er altijd van om en een leuke groep met vrijwilligers aan het werk te zien en de kinderen die het zo naar hun zin hebben. Maar ben altijd ook weer blij dat de kinderen na een nachtje Huttendorp slapen allemaal weer gezond naar huis gaan.
Kop 8Gelukkig geen gekke dingen gebeurd. Hier en daar een wespensteek of een klein wondje van spijkers of hout. Een van onze vrijwilligers raakte nog wel aardig gewond toen hij een spijker helemaal door zijn arm kreeg met een pallet er nog aan.
Dat was behoorlijk  pijnlijk Kop 10om die spijker er uit te halen want om met een pallet aan je arm naar de dokter te gaan was een beetje lastig.  Een antibiotica kuurtje, schoongemaakt en verbonden Kop 4door de dokter en een uurtje later stond ie gewoon weer lekker mee te doen. Een bikkel…….
En hoe ik het voor elkaar krijg weet ik niet maar gisterenavond stapte ik in de feesttent in een kuil en klapte zo vooroKop 6ver op het gras. Viel gelukkig mee allemaal, beetje spierpijn en zag een paar blauwe plekken vandaag.
Was wat foto’s aan het maken en lette niet op waar ik liep, niet heel slim. Moet daar toch eens beter op gaan letten.  Nou ja mijn camera was gelukkig ook nog heel, zonder blauwe plekken. 😉
Kop 7Wel leuk was het om te ervaren dat zoveel mensen die het gezien
hadden in de pauze even kwamen vragen hoe het met me ging. Dat is toch wel erg lief.
Ook wel een onwijs drukke week zo geweest voor me dus even bijtanken en ik kan me dan ook wel op morgen verheugen dat ze weer prachtig weer opgeven. Helemaal geen afspraken dus even gaan fietsen, naar mama die er deze week een beetje bij ingeschoten is en Kop1misschien wat in de tuin zitten of wat rommelen.  Heb er zin in.
De laatste tijd vind ik het leuk om “koppen” te fotograferen. Mensen of kinderen zonder poseren op de foto zetten .En daar had ik deze week dus best alle tijd voor om dat te doen.
Sommige kinderen of volwassen vind ik zo’n mooie kop hebben en dat hoeven echt niet altijd knappe mensen te zijn. Maar gewoon die er uitspringen en “iets hebben”.  En vandaag dus een aantal van die “koppen” op mijn blog genomen tijdens een kindervoorstelling.

Foto’s @Anneke

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

15 reacties op Koppen…

  1. Marja zegt:

    Gelukkig ben jij nog heel. De koppen zijn schitterend.

  2. beaunino zegt:

    Vrolijke gezichtjes spreken voor zich. Mooi Anneke.

  3. Erg fraaie portretjes van deze kinderen Anneke.

  4. Myriam zegt:

    Prachtige foto’s, wat genoten ze hé

  5. rietepietz zegt:

    Je hebt inderdaad prachtige koppies geknipt,
    Hoop dat je er zonder al te veel spierpijn vanaf komt;-(

  6. staartje zegt:

    Wat een blije foto. mooi!

  7. minoesjka2 zegt:

    Wat een schitterde koppies zeg!! En dus qua huttendorp weer op naar volgend jaar ?

    • gewoonanneke zegt:

      Heb niet zo’n organiserende rol meer maar wel leuk om de foto’s te maken zo nu en dan. Blijft gewoon een leuk iets. Iemand zei tegen me, jij loopt hier nog als je 80 bent dat vond ik wel grappig.

  8. Mrs. T. zegt:

    Wat een supergave foto’s. Mooie gedaan. En gelukkig dat je niet erger gewond geraakt bent.

Geef een reactie

