Het interview ….

Afgelopen woensdag toen ik thuiskwam lag het blad Nestor in mijn brievenbus waarin het interview stond dat ik al een paar maanden geleden had gegeven.
Ik was heel nieuwsgierig hoe het geworden was en eigenlijk was ik best tevreden.
Een combinatie van mijn huidige werk voor de krant en mijn vorige werk voor het kraamzorgkantoor wel door elkaar gegooid maar goed, zijn niet echt hele grote fouten.
Al zijn het wel fouten als ik die in de krant zou zetten er meteen over gebeld of gemaild zou worden haha…
Maar goed ik heb het gescand en hoop dat het allemaal te lezen is.
Heb het hele artikel maar gedaan met ook de andere interviews. En Trees onze ontmoeting op de 50 plus beurs wordt ook nog genoemd. ;)……

Interview1Interview2Interview3Interview4Interview5

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

14 reacties op Het interview ….

  1. Marja zegt:

    Hartstikke leuk artikel. Ik heb het wel vergroot om ook de kleinste lettertjes te kunnen lezen.

  2. Leuk hoor Anneke, mooi dat je zo kunt vergroten om te lezen.

  3. minoesjka2 zegt:

    Leuk artikel Anneke ๐Ÿ™‚

  4. Jokezelf zegt:

    Wat een leuk stuk. De Nestor, is die van de KBO?

  5. rietepietz zegt:

    Leuk verhaal geworden en inderdaad gewoon zoals je ook overkomt in je logjes!
    Goed te lezen hoor omdat je natuurlijk altijd wel wat kunt vergroten.

  6. Kakel zegt:

    Leuk artikel! En je staat erop zoals je bent: Gewoon Anneke ๐Ÿ™‚
    Lieve groet

Geef een reactie

