Na de komkommertijd

VlierbesDe komkommertijd is weer helemaal over, sterker nog het lijkt wel of alle verenigingen en instanties de komende weken bol staan van activiteiten.
Moest ik de laatste weken echt zoeken naar wat onderwerpen of gebeurtenissen voor in mijn blad nu stromen de mailtjes en verzoekjes om langs te komen weer binnen.
Ook wel weer leuk al heb ik de afgelopen week een beetje rustig aan gedaan.
Best wel veel gefietst en ook wel weer gewerkt natuurlijk maar voor de rest had ik het even nodig een weekje rustig aan doen. MeidoornEindelijk weer eens wat gefotografeerd, het is weer bessentijd en onderweg zie ik dat de zomer duidelijk op zijn retour is.
Gisterenochtend ging ik al vroeg met mijn vriendin naar het ziekenhuis, ze durft nog steeds niet te rijden omdat ze zich door alle medicijnen die ze heeft nog vaak zo licht in haar hoofd voelt. Haar man moest vooronderzoek doen om geopereerd te worden aan staar. Het zou een uur duren.
Nu moeten we altijd over een druk verkeerspunt en de
afspraak was om half 9 dus half 8 voor alle zekerheid maar weggegaan. Gelderse Roos 2Natuurlijk niets geen drukte dit keer, zal je altijd zien dus om 8 uur gingen zij de dokter opzoeken en ik een koffiepunt (thee voor mij) maar die ging om 9 uur pas open.
Had wel een krantje en een puzzelboekje meegenomen en de Metro lag er dus had genoeg te doen.  Een bekende van me die ook te vroeg was kwam nog een praatje maken voordat hij naar de dokter ging en toen hij terug kwam nog een keer. BramenDat wisselde nog even af want ik heb echt tot half 11 zitten wachten tot ze weer terugkwamen. Ze hadden hem meteen gelaserd of voor gelaserd, weet het ook niet precies maar in ieder geval zo’n onderzoek al gedaan dat hij meteen een afspraak kon maken voor de operatie.
En het was daar koud, was helemaal verkleumd voordat ik weer thuis was, bovendien regende het ook nog eens dus heerlijk maar een paar rozenbottels1uurtjes met een boek op de bank gaan liggen. Verder dan een bladzijde kwam ik niet want ik sliep zo.
En ook vandaag kon ik amper mijn ogen open houden toen ik even op de bank zat nadat ik gewerkt en gefietst had, pff zal ook wel de tijd van het jaar zijn of een reactie op een aantal heel drukke weken, zou zomaar ook kunnen.
Het weekend nog even rustig aan dan kan ik er volgende week weer lekker tegenaan.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen, Polderverhalen en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Na de komkommertijd

  1. Er is inderdaad nog een hoop te doen hoor. Op dit moment zijn er bessen is alle soorten en kleuren.

  2. rietepietz zegt:

    Is ook wel mijn ervaring, in drukke tijden lijk ik wel van ijzersterk roestvrij gemaakt te zijn en kan ik álles…. totdat de druk van de ketel is dan zak ik als een plumpudding in elkaar;-)

  3. Kakel zegt:

    Gewoon toegeven aan je vermoeidheid, dat is het beste! Mensen krijgen niet voor niets in rust migraine. Mooi weer, die bottels en bessen…
    Lieve groet

    • gewoonanneke zegt:

      Dat doe ik ook wel hoor als ik er tijd voor heb. Maar meestal als ik wel wat doe gaat het beter met me. En ik had geen migraine maar ik stond wel ’s morgens een paar keer op met hoofdpijn, te lang geslapen denk ik of te vast. Na een half uurtje meestal weer over gelukkig.

Geef een reactie

