Lamlendig……

Terwijl de lucht momenteel een mooi schouwspel is van vureStretcher (2)n en de donderbui steeds dichter bij lijkt te komen hoop ik eigenlijk dat de bui maar even losbarst want ik vind het eigenlijk best lamlendig weer. Een ander woord kan ik er niet voor verzinnen.
En normaliter kan ik daar eigenlijk best goed tegen maar vandaag lijk ik wel zo’n uitgeknepen spons zonder puf en zin om wat ook te doen.
Eigenlijk heb ik dat altijd als ik met dit weer niets doe zoals vanmiddag, gewoon op mijn stretcher een boek gaan liggen lezen. Wat naar de radio luisteren en gewoon luieren. Had gewoon op de fiets moeten stappen en er even op uit gaan maar had deze week al zo’n 150 km gefietst dus had ik mijn taks wel gehaald voor deze week.
Blijkbaar is dat luieren niet zo mijn ding want ik was te wakker om te slapen en te suf om me wakker te voelen. Ken je dat gevoel. Haha beetje zeuren mag zo nu en dan toch.
Pas om een uur of half 6 kan ik het opbrengen om even wat onkruid te gaan wieden en meteen voel ik me beter.
Ga een lekkere salade maken met bijna alle ingrediënten weer vers uit mijn eigen tuin en buiten eten.
Na het eten boven de bedden maar gaan verschonen, geheel tegen mijn gewoonte in heb ik de schone lakens zo van de lijn geplukt vandaag. Ze waren mooi glad opgedroogd en hoewel ik eigenlijk altijd alles strijk vandaag maar even niet.
Een beetje een tegen 100  volgend op tv ga ik mijn badkamer en slaapkamer maar schoon maken en mijn kledingkast een beetje op lopen ruimen. onweer1
Het lamlendige gevoel blijft en mijn uitgebreide douche van vanmorgen kan ik vanavond nog wel een keer overdoen. Bij alles wat ik doe breekt het zweet me uit.
Ach ja ik weet het echt wel hoor, er zijn veel grotere problemen en een probleem wil ik het ook niet noemen gewoon lamlendigheid net zoals dit blogje een lamlendig blogje is.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Lamlendig……

  1. Marja zegt:

    Vandaag nog zo’n plakdag na een warme nacht met treiterende muggen. Laat het maar snel dinsdag worden. Dan krijgen we voor het eerst sinds mei weer kijkers. Duimen s.v.p.

  2. De lamlendigheid straalt ervan af… maar je was de enige niet hoor… had ook nergens zin in, komt vast door het weer joh… Hoop dat je je weer wat beter voelt!

  3. Ah, een bekend verschijnsel… ook ik sluit me aan bij de lamlendigen! Het ligt ongetwijfeld aan het weer 🙂

  4. rietepietz zegt:

    Wij moesten gelukkig gewoon werken , heb er niet héél veel last van gehad.

  5. Plato zegt:

    Herkenbaar. Ik voel mezelf al dagen lamlendig in het lijf. Misschien is het nu al de overgang naar de herfst. Ach, die weergoden ook 🙂

    • gewoonanneke zegt:

      Gelukkig was ik niet de enige, is al weer over trouwens hoor haha. Niet zo plakkerig meer dat helpt en geeft weer energie. Ja die weergoden, heb het al wel gelezen bij je. Nog ff geen tijd om overal te reageren. Leuk dat er weer een WE300 is.

  6. minoesjka2 zegt:

    Hahahaha……….. mooi opgebouwd ondanks het lamlendig zijn. Hier werd het op een gegeven moment haast niet meer donker, de ene flits liep haast in de ander over.

Geef een reactie

