Inpakken en wegwezen….

Zo mijn koffer is ingepakt. Heb er nu ook wel zin in om weg te gaan. Vandaag verliep helemaal volgens mijn planning alleen drie keer een regenbui op mijn nek had ik niet  op mijn programma staan. Vanmorgen toen ik naar mijn moeder fietste zag ik de bui al aankomen, reed er letterlijk zo in. En hoewel ik de kortste route nam kreeg ik hem de laatste drie km over me heen en het ging hard. Bij mijn moeder maar even wat van haar aangetrokken en al mijn kleding in de droger gegooid. Toch maar eens investeren in een goed regenpak al heb ik daar nog zo’n hekel aan. Daarbij vergeleken vielen de volgende twee regenbuien wel mee.
Verkeerde planning want toen ik thuis was ging zelfs het zonnetje nog schijnen.
Maar goed, even bij buren gezegd dat ik wegging, nog wat boodschappen, koffer gepakt, stukken voor de krant geschreven, nog wat mensen bellen. Alle zaken afgehandeld en goed op tijd klaar er mee en dat geeft wel een prettig gevoel.
Werk altijd met veel briefjes waar ik opschrijf al een paar dagen wat ik niet mag vergeten en dan is inpakken een fluitje van een cent. Afstrepen en dan maar hopen niets te vergeten.
Ga een weekje naar Zeeland, dan ben ik een halve dag thuis en ga ik nog een verrassingsweekend weg,weet nog niet waar naar toe. Met een groep mensen van mijn werk, ben benieuwd.
Geen hele goede planning alles achter elkaar aan, maar dat weekend kwam er nog bij toen onze vakantie al geboekt was.
Hoop op een beetje aardig weer, al is het maar een beetje droog, het hoeft niet warm te zijn (liever wel natuurlijk).
We nemen de fietsen mee en Zeeland is mooi om te fietsen. Maar goed bij regen zijn er ook wel dingen waar we naar toe kunnen en een dagje niks en lezen is ook niet verkeerd tenslotte hebben we vakantie. Heel optimistisch heb ik ook nog wat voor een paar warme dagen meegenomen.
We zullen het zien en ervaren.  Tot laters………

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen, Familie en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Inpakken en wegwezen….

  1. Ik wens je prachtige dagen toe!

  2. Siny zegt:

    Fijne vakantie

  3. Marja zegt:

    Ik wens je een zalige week.

  4. Een fijne vakantie gewenst Anneke, geniet er van!

  5. rietepietz zegt:

    Heel veel plezier en volgens mij knapt het weer volgende week inderdaad op!

  6. Ik wens je heel veel plezier Anneke, even lekker helemaal eruit is toch heerlijk!
    Even loslaten en genieten!

  7. gewoonanneke zegt:

    Dank voor de vakantiewensen.

Geef een reactie

