Testjes en beoordelingen

Momenteel is op Facebook een hot item allemaal van die testjes die je kan doen en heel eerlijk gezegd deed ik er ook wel eens een, het is best grappig soms wat er uitkomt.
Toen kwam het idee om er een blog van te maken en ik ging ze verzamelen. Geloof me in 2 weken tijd heb ik al de volgende testjes en beoordelingen aan de hand van mijn FB profiel opgeduikeld en gedaan en het resultaat is verbluffend hoeveel testen en zijn en hoe ze het verzinnen iedere keer om wat anders te bedenken.
Wat dan weer wat zegt over het gehalte van FB.
Op sommige blogs zie ik dan ook nog dat er mensen zijn die er serieus op reageren en het niet als een grapje zien maar als een waarheid.
Nou om tijdens mijn vakantie toch zo nu en dan nog een blogje er tegenaan te gooien ga ik een aantal stellingen die ik gekregen heb van FB met betrekking tot mijn profiel en profielfoto laten zien en probeer daar zelf serieus een toelichting op te geven haha……
Je merkt gewoon dat FB kijkt wie er reageert op je blogs en dat dan bijvoorbeeld meteen bestempeld als je beste vriendin. Enfin kijk, geniet, erger je maar neem het allemaal met een flinke korrel zout zoals ik dat ook gedaan heb. En ook wel blij ben even niet meer het “moeten” meedoen met die flauwekul.

                                                              VRIENDEN:

 Vrienden 1

Drie van deze zogenaamde beste vrienden van mij zie ik zelden of nooit. Laura heb ik nog nooit in het echt gesproken is een blogmaatje, Betty ben ik pas toevallig sinds 20 jaar weer eens tegengekomen, Petra ben ik wel jaren bevriend mee geweest en Bets heb ik nog steeds een goed contact mee.
Vrienden1
Daar komt weer Bets uit, nou na 20 jaar buren te zijn geweest zijn we inderdaad ook wel goede vrienden geworden denk ik. Niks mee mee. Alleen als ik mocht kiezen wist ik wel een andere knuffelbeer om tegen aan te leunen. 😉

436c0c12e5fd37bedca26c8ad2118afc

Nou met bijna dezelfde gaan we dan een dagje op schoolreis. Nu nog met zussie er bij en Laura is uitgestapt. Nou ik geloof wel dat we met dit clubje lol zouden hebben en een dag hebben waar we nog lang over nou zouden praten. Misschien eens een idee om gewoon te gaan…….   Zo te zien rij ik en kijk wat ik ook nog gevonden heb !!!

13baede3c0d225cf48321813399eff35

Dus ze kunnen gewoon best bij me instappen, het is wel geen 100 % maar toch op dat strand zullen we wel aankomen. Alleen of we ook nog goed terugkomen dat is weer een ander verhaal……. afhankelijk van het weer, het strand en hoeveel Hugo er genuttigd wordt.

Einde deel 1

Dit bericht werd geplaatst in Testen. Bookmark de permalink .

6 reacties op Testjes en beoordelingen

  1. Marja zegt:

    Hahaha. Leuk item. Ik hecht er ook geen waarde aan, maar soms is het wel grappig.

  2. Heel leuk gedaan Anneke, het is inderdaad een rage op Facebook.

  3. staartje zegt:

    He t zijn belachelijke, maar wel hilarische dingen. bij mij komen er de idiootste dingen uit.

  4. De meesten sla ik over maar heel soms waag ik me er ook aan. Vandaag kwam er een langs, hoe sexy ben jij! Hilarisch leuke uitkomst, maar ik deel hem niet ;-).

  5. rietepietz zegt:

    Grappig toch, wie gaat dit soort dingen nou serieus nemen, zéker als het om FB gaat waar je al “vriend” móet worden om alleen al te kunnen reageren!

  6. Plien zegt:

    ik neem ze nooit serieus maar er zijn sommige die inderdaad erg serieus nemen. Ik doe het nu en dan ook wel eens. Maar het belangrijkste is… zolang je maar zelf weet op wie je kan rekenen en je steunt.

Geef een reactie

