Ik, ik en niemand anders…….

ik3

Ja zoals het mooie nummer van Harrie Jekkers waar een stuk waarheid in zit. En vooral die mooie laatste zin : Wie van zichzelf houdt geeft pas echt iets kostbaars. Als ie ik hou van jou tegen een ander zegt.   Zou dat moeten leren wat meer van mezelf te houden. ;).

Ik2

Ja FB is er van overtuigd dat ikzelf voor mezelf door het vuur zou gaan. Toch jammer dat niemand anders dat blijkbaar voor me zou doen…….Ach in de echte wereld ken ik er wel een paar hoor die dat zouden doen gelukkig.

Ik1

Getver zelfs in de gevangenis wil er niemand bij me.  Of al mijn vrienden op FB zijn van die heiligen, zou dat het zijn. Nou ja zo’n cel ik ook wel klein ga ik maar van uit om met meer mensen in te zitten dus misschien mag ik er wel blij mee zijn niet te hoeven delen.

Ik

Jeetje dacht ik toen ik al die testjes deed, goh ben ik zo’n vreselijke eenling of egoïst.  Of komt het omdat ik niet zo’n reageerder op FB ben. Maar ik zou inderdaad mezelf nooit in de steek laten als ik dat tenminste vertaal naar mijn overtuigingen en sommige principes. Ben niet zo gauw over te halen om daar anders over te gaan denken als het over essentiële zaken gaat.

d08353cf453ce06dbc2fe7966e53669f

Nou deze klopt wel hoor, he he eindelijk een goed.  Momenteel zou ik echt mijn huis niet willen delen met een ander. Een paar dagen of een weekendje prima maar dan ben ik toch altijd wel weer blij het rijk alleen te hebben.

101529132188930080

Nou ik weet wel wie mijn echte soulmate is maar die komt er blijkbaar niet uit deze test en dat is maar goed ook want die hou ik lekker voor mezelf en wil ik met niemand delen. Stel je voor dat een ander hem inpikt……Nee goed gedaan FB

 

Dit bericht werd geplaatst in Testen. Bookmark de permalink .

16 reacties op Ik, ik en niemand anders…….

  1. Marja zegt:

    Het zijn gewoon stomme testjes. Wel leuk hoe jij dit hebt verwerkt in een logje.

  2. Ze zijn stom die testen, maar stiekem toch wel grappig om te zien wat eruit komt 🙂

  3. rietepietz zegt:

    Leuk gedaan en met van jezelf houden is niets mis zolang er ook maar ruimte voor anderen is.
    Ik ken die testjes niet omdat ik geen FB heb maar je hebt het erg leuk verwerkt.

  4. Haha die testjes, hoe bestaat het! Inderdaad in navolging van Marja… enig logje!
    Fijne vakantie!

  5. Kakel zegt:

    Nou, ik weet weer wat ik NIET mis op FB, haha!
    Maar eh…jij was toch op vakantie??
    lieve groet

  6. Plato zegt:

    Tja, deze twee laatste stukjes gaan volledig langs me heen. Ik doe niet aan Facebook dus ik weet er niet van. En eigenlijk hoef ik het ook allemaal niet te weten. Ik zie en hoor mijn zoon wel eens en dan kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat het gaat om heel veel nikserigheid waar je ook nog verslaafd aan schijnt te kunnen raken. Brrrr.

    • gewoonanneke zegt:

      Ja dat klopt hoor, je mist er helemaal niets aan. Normaal kijk ik een keer per dag een keer of er nog wat echt leuks staat maar valt meestal tegen. Zelf vind ik het leuk om er mijn natuurfoto’s te plaatsen. En veel mensen genieten er van zie ik in de reacties staan.
      Verder doe ik er eigenlijk niet zoveel en ook wat andere plaatsen is in veel gevallen niet de moeite waard.

  7. Plien zegt:

    Lol ik vind dit wel erg komisch!

Geef een reactie

