Dieren en sterrenbeelden

3bc3c901121e0c660f17fcee4af9ee3aKijk daar kan ik het mee doen hé. Onoverwinnelijk, nergens bang voor. Pff was het maar waar als er iemand is die een hypochondrische inslag heeft ben ik het wel en regelmatig maak ik me over de kleinste dingen ontzettend ongerust en ben bang de ergste kwamen te hebben.

3fafd1bbcc51f952aeedf47b76ca5294

Een Koala, nou het zou minder kunnen toch. Alleen zo traag als een koala beer kan ik mezelf niet echt noemen, ben juist meer een doener en altijd bezig al heb ik ook mijn luie momenten waarop ik graag even op de bank hangt dus ja misschien kent FB me beter dan ik mezelf ken.

0016c8311e257f72a94509dbae213751

Ja wat moet ik hier nou op zeggen, helemaal goed toch, wie weet is het wel een verre voorvader van me en een schatje is het wel tenminste al zou ik mezelf niet zo kwalificeren.

051daeb24556e7d3dd9f6501c2b80327

Ook mijn sterrenbeeld in de Chinese Astrologie een aap. Ja heel eerlijk gezegd kan ik mezelf in deze omschrijvingen wel herkennen. Maar wie niet toch, iedereen zal wel zijn of haar momenten hebben.

241f8afe52b901a139c1d837adfa3433

Ik herken hier inderdaad de weegschaal in, mijn zoon is een weegschaal. Maar ik ben een echte steenbok met alle lastige eigenschappen erbij soms. Maar ik kan er mee leven, tenslotte weet ik niet anders.

10152913218893008 (1)

Als ik zelf een kaart uit zou mogen kiezen zou ik kiezen voor de schoppenvrouw, waarom weet ik niet, dat vind ik gewoon een mooie kaart. Maar oke de Aas is bij de meeste kaarten wel de hoogste kaart in het spel.  Een huismus ben ik niet echt al moet ik zeggen dat ik me de laatste tijd steeds beter voel als ik lekker thuis ben. Hoewel ik toch wel graag “de hort” op ga nog steeds.

steinbock

Je zielsverwant heeft het volgende sterrenbeeld:

Steenbok!

Het maakt niet uit hoe hopeloos je situatie lijkt, zolang je zielsverwant er is dan is alles goed! Steenbok steunt je door dik en dun en daarom mag jij jezelf zeer gelukkig prijzen!

Mijn allerbeste vrienden zijn inderdaad bijna allemaal steenbokken en met de meeste heb ik een haat/liefde verhouding. Enerzijds omdat we elkaar goed begrijpen, vaak een beetje hetzelfde in het leven staan. Anderzijds omdat we elkaar regelmatig irriteren juist door die opvattingen.

Jouw ziel heeft het volgende sterrenbeeld:

Tweeling!

De tweeling wil simpelweg altijd in beweging blijven. Hij houdt van levendige gesprekken of sport. Ook jouw ziel wil actief zijn – daar zijn velen jaloers op!

Ik heb me nooit zo heel erg verdiept in sterrenbeelden, wel weet ik dat ik Tweelingmannen meestal heel leuke mannen vind.  Ze zijn welbespraakt er zal nooit een stilte vallen.
De tweelingmannen die ik ken en gekend heb zijn echt zo. Sterker nog, ik had ooit eens een date en na een uur wist ik precies dat hij een Tweelingman was, ik vroeg het en het klopte ook nog. Dus ja van mij mag mijn ziel of ascendant best een  tweeling zijn. Misschien eens leuk om uit te zoeken.

Dit bericht werd geplaatst in Testen. Bookmark de permalink .

13 reacties op Dieren en sterrenbeelden

  1. Marja zegt:

    Ik heb zo’n heerlijke Tweelingman.

  2. Plato zegt:

    ’t Is een mooi rijtje. Een onoverwinnelijke Koala die lijkt op een aap en die qua sterrenbeeld de nieuwsgierigheid van die aap paart aan de belezenheid van een weegschaal. En zo voort.
    Mooi rijtje.

  3. Wanneer je aan al deze testjes meedoet, kom je er achter dat je een heel ander iemand bent dan je ooit gedacht had…..hahaha.

  4. Ik HÀD een tweelingman ;-).
    Was niet erg spraakzaam, nooit geweest… hij klopte niet echt met zijn sterrenbeeld.
    Mijn zoon is op dezelfde dag als zijn vader geboren, dus ook een tweeling… is precies het tegenovergestelde… 😉
    Ach… het zijn leuke weetjes, dus een leuk logje!
    Je hebt alles goed voorbereid zeg!

  5. Kakel zegt:

    Ik ben een steenbok. Mij kun je maar beter te vriend houden, haha ;-))

  6. rietepietz zegt:

    Alweer zo’n leuk in elkaar gezet logje dat je zorgvuldig voor ons klaargezet hebt.
    Ik hoop dat je vanaf morgen wat meer van de zon te zien zult krijgen dan moet Zeeland nog drie keer zo mooi worden.

Geef een reactie

