De liefde o la la

Natuurlijk was ik daar wel nieuwsgierig naar, zou er nog eens een nieuwe liefde in mijn leven komen en wat heeft FB voor mij daarvoor in petto.
Nou hier komen ze hoor.

 

Jij Bent

Geweldige zoener

Jij weet precies waar jouw partner van houdt en je weet hoe je dat kunt geven. Je bent zelfverzekerd, charmant en met één enkele zoen van jou waant iedereen zich in de zevende hemel.

Nou kijk dat is dan weer mooi meegenomen hé tenslotte is zoenen gewoon heerlijk toch??

Jij zou een

ongewone heks zijn.

Jouw soort magie is zeer ongewoon. Je creëert misschien een magisch effect om je heen, zonder dat je daar zelf weet van hebt. Het zal even duren voordat je in staat bent om deze sterke kracht bewust te gebruiken.

Ja ik heb altijd al veel meer gehad met heksen dan met sneeuwwitjes. Op mijn werk had ik altijd op mijn computer een heksje staan.  Nu nog een man zoeken die ik kan beheksen.

Verliefd 32

Nou als ik dit lees zou je haast denken dat ik iedereen die me een liefdesverklaring deed heb afgewezen als dat tenminste resulteert in 2 partners.
Nou zonder al te veel in details te treden kan ik wel zeggen dat deze uitkomst totaal niet klopt.
Verliefd 1

Wat een zoetsappig naampje zeg, moet er toch niet aan denken om zo genoemd te worden, zou ter plekke in lachen uitbarsten denk ik als iemand niet wat origineler zou kunnen zijn dan dat. Waarmee dan weer mijn date natuurlijk meteen afgelopen zou zijn. Weer een gemiste kans.

68 kamelen kunnen krijgen 68

Voor de juiste droomprins ben jij een gerealiseerde droom uit 1001 Nachten. Daarom ben jij zeer lief en (natuurlijk) duur voor je manneke.

Kijk dat is dan nog weer wat, maar liefst 68 kamelen, alleen waar laat je die beesten allemaal en wat kost het niet om ze eten te geven. Nee laat maar, ik hoef geen droomprins, geef mij maar iemand die met twee benen op de grond staat getrokken uit de Hollandse klei.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen, Testen en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

16 reacties op De liefde o la la

  1. Marja zegt:

    Met dat laatste ben ik het volmondig eens.

  2. Hartelijke Hot Hulk zegt:

    Dream on
    FB leugens 😉

  3. Jokezelf zegt:

    Je hebt toch wel een balkonnetje voor die kamelen? 🙂

  4. Plien zegt:

    Zo heet mijn zus kater, Snoepie 😉
    Wow, 68 kamelen… Je kunt kamelenmanage beginnen 🙂

  5. Plato zegt:

    Maar waar haalt zo’n Hollandse vent in Godsnaam 68 kamelen vandaan?

  6. rietepietz zegt:

    Tjonge FB kleed je wél tot op het bot uit;-) Maar het levert leuke logjes op!

  7. beaunino zegt:

    Zie he wel: komt helemaal goed. Kwestie van geduld.

  8. Kakel zegt:

    68 kamelen…Daar doe ik het echt niet voor, haha!

Geef een reactie

